• یکشنبه / ۲۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1402102417135
  • خبرنگار : 71431

رئیس پلیس راهور فراجا خبر داد

تهیه پیش‌نویس برای برون‌سپاری بخشی از وظایف پلیس راهور

تهیه پیش‌نویس برای برون‌سپاری بخشی از وظایف پلیس راهور

رئیس پلیس راهور فراجا از اجرای طرحی برای برون‌سپاری بخشی از وظایف به جامعه خبر داد و گفت: به زودی پیش‌نویس این طرح آماده خواهد شد و بر اساس آن در حوزه کنترل، پایش، نظارت و ... را به شرکت‌های دانش‌بنیان ‌ و... واگذار کنیم.

به گزارش ایسنا، سردار سید تیمور حسینی در جلسه قرارگاه کاهش تصادفات که با حضور جانشین فرمانده فراجا و روسای پلیس راه و راهور استان‌های سراسر کشور برگزار شد، با اشاره به بارش‌های اخیر برف و باران در جاده‌های کشور گفت: به تمام عزیزانی که در این شرایط خدمت کردند خداقوت عرض می‌کنم و تاکید دارم که باید تسهیلات و خدمات خوبی به تمامی مسافران در جاده‌ها ارائه شود.

وی با اشاره به حضور سردار رضایی، جانشین فرمانده فراجا در این جلسه گفت:  امروز در محضر فرماندهی هستیم که بیش از جانشینی بر مجموعه پلیس کشور نقش یک معلم را دارند و همواره همه ما می‌توانیم از ایشان بیاموزیم.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های ویژه پلیس تامین نظم عبور و مرور و ترافیک است که به پلیس راهور سپرده شده است، گفت: این موضوع حد و سقف و  پایانی ندارد و از این رو ما در لحظه باید حضور داشته باشیم و نظم و امنیت ترافیکی را برقرار کنیم.


سردار حسینی ادامه داد: نظم در عبور و مرور و پیشگیری از وقوع تصادفات ماموریت ذاتی و رسالت مهم پلیس راهور است و ما باید تمام هم و غم و توان خود را به کار بگیریم تا بتوانیم به این هدف محوری برسیم.

وی با اشاره به تعاملات پلیس راهور با  استان‌ها گفت: به شکل لحظه‌ای با استان‌ها در ارتباطیم و این موضوع برای ما مهم است.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه نوروز ۱۴۰۲ و سه ماهه اول این سال را در شرایط نه چندان خوبی از نظر تصادفات آغاز کردیم، گفت: در سه ماهه اول امسال با نزدیک ۱۵ درصد در افزایش جانباختگان نسبت به سال قبل مواجه شدیم. در همین راستا جلسات ویژه‌ای را برگزار کردیم و کیمته‌های مختلف تشکیل شد و در نتیجه امروز  روند افزایشی کاهش یافته از ۱۵ درصد به شش درصد رسیده است. در بسیاری از استان‌ها که روند افزایشی داشتند، این روند مهار و متوقف شده است.


سردار حسینی بر ضرورت شناخت صحیح از موضوع تاکید کرد و گفت: برای حل موضوع و مشکلات ما باید مشکلات را بشناسیم. مثلا وقتی پیام‌های ۱۹۷ را می‌خوانیم می‌بینیم که بسیاری از گلایه‌ها از عدم اقدام یا بی‌توجهی است. جامعه از ما انتظار یک اقدامی  را دارد و وقتی آن را نمیبیند انتقاد می‌کند.

وی بر صرورت ایجاد تحول جدید درون‌سازمانی تاکید کرد و گفت: این اقدام سبب ایجاد عزمی راسخ در سطح بدنه می‌شود و قطعا ماموریت‌ها با کیفیت بهتری انجام خواهد شد. پس از آن لازم است که نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم و تلاش کنیم که آسیب‌پذیری خود را کاهش دهیم.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه  برابر یک پژوهش انجام شده سهم پلیس راهور در حوزه تصادفات ۱۹ درصد است، گفت:  اما ما الان با درصد و آمار کار نداریم بلکه باید تمام تلاشمان را برای کاهش تصادفات بکنیم. همچنین تاکید کردیم که تمام طرح‌ها در حوزه راهور باید دارای پیوست ترافیکی و کاهش تصادفات باشد.

وی از اجرای طرحی برای برون‌سپاری بخشی از وظایف به جامعه خبر داد و گفت: به زودی پیش‌نویس این طرح  آماده خواهد شد و بر اساس آن در حوزه کنترل، پایش، نظارت و ... را به شرکت‌های دانش‌بنیان ‌ و... واگذار کنیم.

تهیه پیش‌نویس برای برون‌سپاری بخشی از وظایف پلیس راهور

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha