• شنبه / ۲۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402102316412
  • خبرنگار : 50039

مدیرکل بازرسی استانداری گلستان تأکید کرد

لزوم حفظ اصل بی‌طرفی مدیران در انتخابات/ گزارش تحرکات غیرقانونی نامزدها

لزوم حفظ اصل بی‌طرفی مدیران در انتخابات/ گزارش تحرکات غیرقانونی نامزدها

ایسنا/گلستان مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری گلستان با بیان اینکه حُسن اجرای قوانین و مقررات یکی از الزامات انتخابات است، افزود: همه اقدامات و تحرکات غیرقانونی نامزدهای انتخابات طی گزارش‌های مستندی توسط بازرسین انتخاباتی تهیه شود.

هانی محمدی عصر شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ در جلسه‌ای را که با حضور رئیس هیئت نظارت انتخابات استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری دو رویداد بسیار مهم کشور هستند که ۱۱ اسفند ماه سالجاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حُسن اجرای قوانین و مقررات یکی از الزامات مهم است که باید توسط دست اندرکاران به شکل کامل و بی‌نقص اعمال شود، ادامه داد: به منظور حفظ اصل بی‌طرفی و در اجرای ماده ۷۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تمهیدات و اقدامات نظارتی لازم پیرامون عدم فعالیت مسئولین و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در ساعات و محیط اداری اعمال شده است.

لزوم حفظ اصل بی‌طرفی مدیران در انتخابات/ گزارش تحرکات غیرقانونی نامزدها

مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری گلستان با اشاره به اینکه در صورت برخورد با عدم رعایت این موضوع توسط مدیران و کارکنان، ضمانت اجراهای قانونی پیگیری گردد، افزود: مقرر گردیده همه اقدامات و تحرکات غیرقانونی نامزدهای انتخاباتی طی گزارش‌های مستندی توسط بازرسین انتخاباتی تهیه و با قید فوریت جهت اعمال قانون به مراجع ذیصلاح گزارش شود.

وی با تأکید بر حُسن اجرای قانون و زمینه‌سازی جهت مشارکت حداکثری هموطنان در این دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز، خاطرنشان کرد: همه عوامل برگزاری انتخابات پیش رو با وحدت و همدلی در حال سپری کردن فرآیند این رویداد مهم هستند و برای این منظور از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

لزوم حفظ اصل بی‌طرفی مدیران در انتخابات/ گزارش تحرکات غیرقانونی نامزدها

محمدی با اشاره به دستورات مقام معظم رهبری و در دستور کار قرار دادن چهار اصل «رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری» در انتخابات، تصریح کرد: دشمنان از همه روش‌ها برای آسیب رساندن به انقلاب و دلسرد کردن مردم از مشارکت در انتخابات استفاده می‌کنند و ما باید با اجرای بندهای قانون، به دروغ پردازی‌های دشمنان و بدخواهان نظام خاتمه دهیم.

به گزارش ایسنا، به منظور رایزنی و تشریک مساعی، جلسه مشترکی ظهر شنبه «۲۳ دی ماه» با حضور رئیس هیئت بازرسی انتخابات گلستان و رئیس هیئت نظارت انتخابات استان برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha