• دوشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402101812785
  • خبرنگار : 50130

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کردستان:

زنان نقش مهمی در ترویج سبک زندگی اسلامی دارند

زنان نقش مهمی در ترویج سبک زندگی اسلامی دارند

ایسنا/کردستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: آیین تجلیل از زنان شاغل در جمعیت هلال احمر استان به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

پیام جلالی، امروز (۱۸ دی ماه) در آیین تجلیل از زنان شاغل ضمن تسلیت شهادت جمع کثیری از هموطنان در گلزار شهدای کرمان و دو شهید عضو هلال احمر و همچنین تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن، اظهار کرد: زنان نقش مهمی در ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی دارند و باید با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا (س) گام بلندی در استحکام بنیاد خانواده و ترویج فرهنگ بردارند.

وی با بیان اینکه زن در اسلام و قرآن ارزش بسیار بالایی دارد، ادامه داد: در جامعه امروزی قطعاً حضور زنان، حضوری پررنگ است و در ایران اسلامی به‌ویژه بعد از انقلاب، شاهد حضور زنان در نقاط مختلف، در جایگاه و پست‌های مختلفی بوده‌ایم؛ اما حضور زنان در هلال‌ احمر کمی متفاوت‌تر است و قابل قیاس با سایر ارگان‌ها نیست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان بیان کرد: زنان در هلال احمر پا به پای مردان در حوادث و برنامه‌ها، اعم از واکسیناسیون کرونا، برنامه‌های متنوع برای پیشگیری از کرونا، پست‌های نوروزی، فعالیت‌های امدادی، اربعین حسینی، ایستگاه‌های سلامت، واکسیناسیون حجاج، بحث‌های آموزشی، برنامه‌های فرهنگی و ... حضوری فعال داشته و پای کار بوده‌اند.

وی با اشاره به حضور زنان در عملیات مختلف مانند زلزله، درمان اضطراری، تیم‌های سحر (سفیران حمایت روان) جوانان در حوادث و ... گفت: عمده برنامه‌ریزی‌ها و کارها در راستای تقویت آمادگی زنان است که همیشه در حوادث و برنامه‌ها به‌خوبی درخشیده‌اند.

جلالی با اشاره به فعالیت داروخانه جمعیت هلال احمر، بیان کرد: داروخانه در دو سال اخیر، خدمات خوبی به مردم ارائه کرده و پیشرفته چشمگیری داشته است.

در این مراسم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت که در دهه فجر امسال چند پایگاه امداد و نجات جاده‌ای افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha