• یکشنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402101712232
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:

اصناف و بازاریان اجازه جولان به دلالان و سودجویان در سفره غذایی مردم را نخواهند داد

اصناف و بازاریان اجازه جولان به دلالان و سودجویان در سفره غذایی مردم را نخواهند داد

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: اصناف و بازاریان اجازه جولان به دلالان و سودجویان در سفره غذایی مردم را نخواهند داد.

نوبخت اژدری ۱۷ دی در اجتماع بازاریان و اصناف استان گفت: وظیفه ای که اصناف و بازاریان در فروش و عرضه محصولات کشاورزی به مصرف کنندکان و جامعه هدف دارند، بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

وی افزود: اگر رسالت این قشر زحمتکش در امانتداری و نظارت بر فروش نباشد، قطعا دلالان و قاچاقچیان نهایت سوء استفاده را از کالاهای ضروری مردم در جهت منافع شخصی خود خواهند کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ادامه داد: گستره تولیدات بخش کشاورزی استان وسیع است و قطعا با کمک و همیاری اصناف و بازاریان عرصه خدمت رسانی در برقراری امنیت غذایی مسیر خواهد شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: ستاد تنظیم بازار و قیمت گذاری بر محصولات تولیدی کشاورزی می بایست با دقت و ملاحظات کارشناسی و با هماهنگی تنگاتنگ با جهاد کشاورزی قیمت گذاری را انجام دهد تا تولید کننده متضرر نشود و از سوی دیگر نیز نظر مساعد مصرف کننده تأمین شود. 

رسالت جهاد کشاورزی بسیار سنگین است

سعید ایرانی جم، رئیس جامعه اسلامی و اصناف بازاریان استان اردبیل نیز در ادامه افزود: وظیفه و رسالتی که بر عهده جهاد کشاورزی گذاشته شده است بسیار سنگین است، زیرا این تشکیلات اجرایی هم قیمت گذاری، هم توزیع و هم تولید را توأمان انجام می دهد که کار اجرایی بسیار سخت و طاقت فرسایی است و قطعنا اصناف و بازاریان اردبیل نیز تمامی سعی و تلاش خود را در همکاری با سازمان جهاد کشاورزی استان به کار خواهند برد تا سفره مردم رنگین باشد و سرپرست خانوار شرمنده خانواده خود نباشد.

وی اضافه کرد: تنها راهکار برون رفت از وضعیت موجود این است که مجلس شورای اسلامی تشکیل وزارت بازرگانی را تصویب کند تا بدینوسیله بخشی از وظایف وزارت صمت و بخشی از وظایف جهاد کشاورزی را بر عهده بگیرد و قطعاً با فضای بهتری که در حوزه کاری بوجود خواهد آمد و ما هم به عنوان صنف بازاریان بتوانیم به وظایف قانونی خود به بهترین نخو ممکن عمل نمائیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha