• شنبه / ۱۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402101611517
  • خبرنگار : 50295

ایران قوی؛ زنجان سربلند/۱۴۷

عملیات گازرسانی به ۶۴ روستای استان زنجان در دست اقدام است

عملیات گازرسانی به ۶۴ روستای استان زنجان در دست اقدام است

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت گازرسانی استان زنجان گفت: گازرسانی به روستاهای استان در جهت توزیع عادلانه امکانات از برنامه‌های اصلی شرکت گاز استان است.

رحیم سلیمانی‌نژاد امروز (شنبه ۱۶ دی‌ ماه) در جلسه مشترک با معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه در حال حاضر عملیات گاز رسانی به ۷۱۹ روستا با مجموع ۱۰۰ هزار و ۶۴۳ خانوار، معادل ۹۴.۶ درصد خانوارهای روستایی به اتمام رسیده، اظهار کرد: عملیات گازرسانی به ۶۴ روستا با ۳۴۸۳ خانوار در دست انجام است، با بهره‌برداری از این عملیات ۹۷.۴ درصد روستاهای استان از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه گازرسانی به روستاهای استان در جهت توزیع عادلانه امکانات از برنامه‌های اصلی شرکت گاز استان است، تصریح کرد: مطابق با شیوه‌نامه گازرسانی به روستاها، گازرسانی به ۵۰ روستای استان در صورت تامین اعتبار و اخذ مجوزهای لازم جزو برنامه‌های گازرسانی سال آینده خواهد بود که در صورت تحقق این امر، اقدامات لازم در زمینه پیمان‌سپاری و انتخاب پیمانکار مطابق با برنامه زمان‌بندی به انجام خواهد شد. گاز رسانی به صنایع از دیگر برنامه‌های گاز زنجان است.

این مسئول با بیان اینکه برنامه گازرسانی به ۲۶۰ واحد تولیدی و صنعتی مصرف‌کننده سوخت مایع با مصرف ۳۴ میلیون و ۴۰۷ هزار و ۵۸۳ لیتر در دستور کار شرکت گاز استان قرار گرفته است، تصریح کرد: شرکت گاز استان زنجان در حال حاضر تامین کننده گاز طبیعی و مصرفی برای ۳۳ هزار و ۲۰۴ واحد تجاری،۲۵۳۸واحد صنعتی، ۳۶۶ هزار و ۷۴۸ مشترک خانگی با مجموع ۴۰۲ هزار و ۴۹۰ مشترک است.

سلیمانی‌نژاد با بیان اینکه تغییر و ارتقاء ساختار سازمانی، جذب نیروهای کارآمد و متخصص به ویژه گازبان برای مناطق شهرستانی و روستایی، تامین بودجه و ارائه مجوز لازم برای تجمیع ساختمان‌های اداری شرکت گاز زنجان و ایجاد زمینه تسریع در تامین مسکن کارکنان شرکت از جمله درخواست‌ و چالش‌های شرکت گاز زنجان است، خاطرنشان کرد: تسهیل این امور و رفع نیازها و چالش‌های موجود در شرکت گاز استان می‌تواند زمینه خدمات‌رسانی هرچه بهتر و بیشتر کارکنان شرکت گاز زنجان به مردم استان را فراهم سازد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha