• شنبه / ۱۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402101610994
  • منبع : نمایندگی سمنان

سرکشی نماینده ولی فقیه در استان سمنان از خانواده ۲ شهید در ایوانکی

سرکشی نماینده ولی فقیه در استان سمنان از خانواده ۲ شهید در ایوانکی

ایسنا/سمنان جت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده رهبر معظم انقلاب در استان سمنان که به ایوانکی سفر کرده است، شامگاه جمعه ۱۵ دی با حضور در منزل شهید مدافع حرم «ابوذر جعفری» با پدر و مادر فداکار این شهید والامقام دیدار کرد.

در این دیدار که فرماندار گرمسار، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان و همچنین بخشدار و امام جمعه ایوانکی حضور داشتند، نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم مدافع حرم بر نقش این شهدای والامقام در دفاع از مقدسات دینی و اسلامی تاکید کرد.

امام جمعه سمنان سپس به منزل شهید والامقام «جواد سعیدی» رفت و با مادر معظم این شهید با اخلاص هشت سال دفاع مقدس دیدار کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی در این دیدار با بیان اینکه مادران معظم شهدا در تربیت فرزندان خود به حضرت ام البنین(س) تأسی کرده‌اند بر لزوم حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به عنایت ویژه شهدای والامقام انقلاب اسلامی به مردم، نظام و رهبری گفت: شهدا ناظر بر اعمال و گفتار مسئولان و نیز مردم هستند و البته توجه آنها شامل حال نظام و انقلاب می‌شود.

 شهید والامقام «جواد سعیدی» در تاریخ ۳۱ تیرماه ۱۳۶۷ در خرمشهر به فیض شهادت نائل آمد.

سرکشی نماینده ولی فقیه در استان سمنان از خانواده ۲ شهید در ایوانکی
عنوان دیدار با خانواده شهید ابوذر جعفری-ایوانکی


دیدار مطیعی با جانباز آزاده

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با حضور در منزل جانباز آزاده «حجت‌الله باصری» در ایوانکی، از رشادت‌ و پایداری این رزمنده با اخلاص هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار با اشاره به نقش آزادگان در طول هشت‌سال دفاع مقدس گفت: آزادگان عزیز با استقامت تاریخی خود به نماد ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان تبدیل شدند.

امام جمعه سمنان با تمجید از فداکاری‌ها و جانفشانی های این جانباز آزاده خاطرنشان کرد: جانبازان و آزادگان هشت‌سال دفاع مقدس همچنان در صف اول دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب قرار دارند.

سرکشی نماینده ولی فقیه در استان سمنان از خانواده ۲ شهید در ایوانکی
عنوان دیدار حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با آزاده و جانباز ایوانکی
سرکشی نماینده ولی فقیه در استان سمنان از خانواده ۲ شهید در ایوانکی
عنوان دیدار با خانواده شهید «جواد سعیدی» -ایوانکی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha