• چهارشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402101308771
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

یک عضو جامعه روحانیت مبارز:

مکتب شهید سلیمانی در سراسر جهان گسترش یافته است

مکتب شهید سلیمانی در سراسر جهان گسترش یافته است

ایسنا/اصفهان یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: عملیات فلسطینی‌ها و یمنی‌ها ثابت کرد که راه و مکتب شهید سلیمانی به راهِ مقاومت اسلامی قوام و تداوم می‌بخشد و این مکتب جهانی شده است.

حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با ایسنا درباره ابعاد شخصیتی سردار شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: یکی از افتخارات کشور در مقابله با استکبار وجود شخصیتی مانند سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که در زمان حیات و شهادتش برکتی برای کشور و افتخاری برای جهان اسلام بود. ایشان به دلیل تجهیز و به روز کردن مقاومت فلسطین شهید قدس نام گرفت.

وی با بیان اینکه این شهید سرافرازِ اسلام دو صفت بسیار بارز داشت، گفت: صداقت و اخلاص ایشان مثال‌زدنی بود. راستگویی او تحسین همگان را برانگیخته بود و کار او خالصانه برای رضایت خداوند متعال بود. سلیمانی، عاقبت بخیری را در اطاعت محض از ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری می‌دانست. این خصوصیات او درسی است که مکتب او را در سراسر جهان گسترش داده است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز، تصریح کرد: اگر قرار بود طرح‌هایی که دشمنان ایران بر علیه جمهوری اسلامی تنظیم می‌کنند به ثمر بنشیند امروز زیر یوق غرب و آمریکا بودیم. وجود شخصیت‌هایی مانند حاج قاسم سلیمانی دو خاصیت عمده دارد؛ یکی تأمین امنیت برای ساختار درون تشکیلاتی نظام اسلامی و کشور و دیگری امید دادن به انسان‌های آزادیخواه سراسر جهان است، همان‌طور که امروز شاهد تبلور آن در عملیات طوفان‌الاقصی هستیم.

سالک افزود: شهادت ایشان، جریان مقاومت را تضعیف نکرد و عملیات فلسطینی‌ها و یمنی‌ها ثابت کرد که راه و مکتب شهید سلیمانی به راهِ مقاومت اسلامی قوام و تداوم می‌بخشد. امروز حرکت حشدالشعبی بر علیه آمریکایی‌ها در عراق نشان قوت است نه ضعف، پس مکتب حاج قاسم امروز بیش از پیش گسترش یافته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha