• سه‌شنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402101208291
  • خبرنگار : 71518

انتقاد علیرضا بیرانوند از یحیی گل‌محمدی

انتقاد علیرضا بیرانوند از یحیی گل‌محمدی

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت این تیم به فینال جام ملت‌های آسیا صعود خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: تیم ملی بازی‌های حساسی دارد و امیدوارم رسانه‌ها در این شرایط از تیم ملی حمایت کنند. قبل از جام ملت‌ها دو بازی دوستانه خواهیم داشت که می‌توانند به تیم کمک کنند. ما می‌توانیم اتفاق بزرگی را رقم بزنیم، اگر به عنوان تیم اول صعود کنیم شاید با تیم‌هایی که مدعی‌اند تا فینال روبه‌رو نشویم.

او افزود: تصمیم ما این است که تیم را تا فینال برسانیم و بازی فینال هم به غیرت بازیکنان برمی‌گردد. این جام با دوره قبلی تفاوتی که دارد این است که سرمربی تیم ملی یک مربی ایرانی است. وقتی سرمربی بومی باشد شرایط خیلی بهتر است. بعد از چندین سال یک خانواده ایرانی هستیم که به ما کمک می‌کند. همه با هم به ایران بازمی‌گردیم و قرار نیست ۵۰ درصد تیم جدا شود و فقط بازیکنان برگردند.

دروازه‌بان پرسپولیس خاطرنشان کرد: همدلی کنونی در تیم ملی نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و همه با هم به دنبال کسب افتخار برای کشور هستیم.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که آیا با یحیی گل‌محمدی پس از استعفا صحبتی داشته است یا خیر، گفت: حرف ما بازیکنان این بود که چرا آقای گل‌محمدی با ما صحبت نمی‌کند. یعنی چرا او قبل از اعلام تصمیمش چیزی به ما نگفته بود. خود من این موضوع را نمی‌پذیرم؛ چرا که ممکن است او به کارش ادامه بدهد. حال اگر استعفا داده چرا در رختکن برای بازیکنان پنج دقیقه صحبت نکرد؟ خود ما هم نمی‌دانیم او قرار است در نهایت چه تصمیمی بگیرد؛ چرا که تاکنون نامه استعفایش را به باشگاه نداده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۲ ۱۴:۴۴

خیلی خنده دارد. جناب بیرانوند تا حالا با کره ژاپن عربستان حتی قطر نخوردی

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۲ ۱۹:۲۰

بیرانوند عزیز! انشاءالله تا آخر جام ملتهای آسیا دروازه ات بسته بمونه،

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۲ ۱۶:۴۹

بیرانوند در حدی نیست که از گل محمدی انتقاد کنه البته ایسنا مثل گزارشگری محمدرضا احمدی شده که از گزارشش معلومه که استقلالیه. ایسنا هم چند سالی ست بیشتر وقت ها بر علیه سرخ ها بوده و این جوانمردانه نیست چون رسانه باید حامی این و اون نباشه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۲ ۱۹:۱۲

آقای بیرانوند بهترین گلر ایران هسته،و ما ایرانیا خیلی بهش افتخار میکنیم، حالا تو یه نفر کسی نیستی که ازش انتقاد میکنی

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۲ ۱۷:۳۹

سال پیش قبل از جام جهانی گفتید از گروه صعود می کنید اما شش تا خوردین

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۲ ۲۰:۲۹

اون حسینی بود با انگلیس شش تا خورد نه بیرانوند

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۲ ۱۸:۲۶

سلام. چرا جناب گل محمدی تا کنون 7 بار استعفا کرده است و هر بار با وعده و وعید های صوری جناب رضا درویش و اعضای محترم هئیت مدیره، بازگشته است! چون انها قول دادند، تمام مشکلات حل می شود! از جمله رفع مشکلات مالی بازیکنان و رفع مشکلات در نقل و انتقالات و در نهایت تمدید قرارداد اقای گل محمدی! که متاسفانه تا کنون نه اینکه از مشکلات کاسته نشده بلکه بر انها افزوده شده است! اینکه اقای گل محمدی، به گروهی 7 بار فرصت داده تا انها اگر صادق هستند خود را ثابت کنند حکایت از روح بلند سرمربی پرسپولیس دارد و ان یک حسن بزرگ است! اینکه قرار داد سرمربی ای تمدید نمی شود یعنی اینکه او نتواند با دلگرمی به کار خود ادامه دهد و بازیکنان تیم، او را جدی نگیرند و در نهایت هواداران، او را به علت عدم کسب نتیجه مطلوب وادار به رفتن کنند! اینکه هنوز نیمه اول بازی مس و پرسپولیس تمام نشده، سایت های مختلف، گل قرمز ها را افساید اعلام می کنند و روی داور فشار می اورند و با امدن اولین توپ به محوطه هجده قدم، پنالتی اعلام می گردد! بعدا همان سایت ها با سرعت برق و باد اعلام کردند، هم گل درست بود هم پنالتی!

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۲ ۲۰:۰۵

همون دور اول حذف میشن همش بازیکنان دیکته ای و بدرد نخور و سن بالا و بدون انگیزه برده تیم ملی بعداً گندش در اومد میگن تقصیر یکی دیگه بود از لیست نفرات پنجاه درصد بدرد نمیخورن وسط زمین افتضاحه . طرف بردن تیم ملی بعد میگن برو سکو بشین نگاه کن مگه بیکاره وقتش تلف بشه بعد بازیکنان در حد لیگ دو ایران گزاشتن داخل زمین

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۲ ۲۰:۰۹

بنظر من آقای بیرانوند حرف بدی نزده و بی احترامی به آقای گل محمدی نکرده! مگر میشه یک مربی در خصوص موضوع به این مهمی با بازیکنان خودش صحبت نکنه!؟ آقای گل محمدی یا مثل مرد بمون یا لطفا زودتر تکلیف مارو معلوم کن. با شل کن و سفت کن بجز حاشیه چیزی ازش در نمیاد.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۲ ۲۱:۵۹

به نظر می رسد برای افزایش دریافتی اش می باشد چون بعد از هر استعفا به قراردادش اضافه شده است.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۲ ۲۰:۱۲

گل محمدی حرف مفت میزنه اصلا برو نیست

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۲ ۲۰:۳۳

بیرانوند عزیز انشاءالله همیشه دروازه ات بسته می مونه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۳ ۰۳:۳۹

فقط یحیی میتونه الان .البته با کمک درویش تیم قهرمان کنه..چون نیم فصل و کسی نمیتون کاری کنه...باید ازش حمایت کرد..تا فصل بعد.اول فصل میشه کاری کرد..همش دست درویش .البته خود بیرانوند هم اگه یحیی نبود نمیتونس برکرده.وبره جام جهانی..

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۳ ۰۷:۳۲

بیرانوند تو همونی بودی که برای نگرفتن آپشن قهر کردی یادت نرفته ، یحیی هپ بخاطر اینکه مدیرعامل به خودش و بازیکنا بدقولی کرد رفته ، اگر میخواست با شماها ثحبت کنه که مثل همیشه ده تا میزاشتین روش و خبر را به بیرون میداوین مثل این چند وقت که همه اتفاقات رختکن و ارنج تیم همش درز پیدا میکرد ، خود تو از حامیان سرسخت کیروش کلاهبردار بووی حالا داری مجیز قلعه را میگی یه کپ فقط یه کم وجدان داشته باش