• شنبه / ۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402100905647
  • خبرنگار : 50182

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

بصیرت مردم فتنه ۱۳۸۸ را خاموش کرد

بصیرت مردم فتنه ۱۳۸۸ را خاموش کرد

ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به بصیرت و آگاهی بالای مردم ایران گفت: این آگاهی و بصیرت و به میدان آمدن مردم فتنه سال ۱۳۸۸ را خاموش کرد.

حجت الاسلام مهدی عبدی در مراسم چهاردهمین سالگرد حماسه بزرگ ۹ دی که امروز (۹ دی) در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، از این حماسه به عنوان یکی از تاریخی ترین و بزرگترین حماسه های مردم ایران یاد کرد و افزود: این حماسه عظیم موجب برچیده شدن فتنه بزرگ سال ۱۳۸۸ شد.

وی افزود: در این روز میلیون ها نفر در سراسر کشور به خیابان آمدند تا خشم خود را نسبت به فتنه گران و حمایت خود را از انقلاب و ولایت فقیه نشان دهند و همین حضور و همین حماسه فتنه سال ۱۳۸۸ را خاموش کرد.

وی تصریح کرد: مردم کرمانشاه هم روز قبل از ۹ دی، یعنی هشتم دی‌ماه همان سال به خیابان ها ریخته و خشم خود را نسبت به فتنه گران اعلام کردند و نقش مهمی در خاموش کردن فتنه در استان داشتند.

عبدی در ادامه به حدیثی از پیامبر اعظم(ص) اشاره و تصریح کرد: ایشان در حدیثی فرمودند که سریعترین گناهی که گریبان انسان را می گیرد کفران نعمت است و هرکس کفران نعمت کند باید منتظر عذاب شدید خداوند باشد و هرکس شکرگذار نعمت‌ها باشد بر نعمت های او افزوده خواهد شد.

وی افزود: در عصر حاضر یکی از بزرگترین نعمت هایی که به ما مردم ایران داده شده نعمت امام عادل است و اینکه در کشوری هستیم که حاکم جامعه امام عادل و فقیه عالم است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: باید شاکر این باشیم که در حکومت اسلامی که خون پاک هزاران شهید پای آن ریخته شده زندگی می کنیم و در شرایطی هستیم که امام عادل بر جامعه حکومت می کند.

عبدی تاکید کرد: اگر قدردان این نعمت نباشیم قطعا گرفتار می شویم و به جای امام عادل باید منتظر داعش، اسراییل کودک کش یا آمریکای جنایتکار باشیم. البته مردم ایران در حماسه ۹ دی ثابت کردند که قدردان این نعمت و حامی ولایت فقیه هستند.

وی افزود: همین شکرگذاری نعمت حکومت اسلامی و ولایت فقیه موجب می شود به یاری خداوند در آینده‌ای نزدیک این پرچم به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) برسد.

وی تاکید کرد: امام علی(ع) فرمودند هرکس در وقت یاری خواستن ولی و امامش او را یاری نکند، در زیر لگد دشمن متنبه و آگاه خواهد شد و مردم ایران در حماسه ۹ دی نشان دادند که هم آگاهند و هم اهل بصیرت هستند و به موقع به فرمان امام خود لبیک گفتند.

عبدی گفت: امروز جمع شده‌ایم تا این حماسه بزرگ را گرامی دانسته و سالروز این حماسه تاریخی را برای همیشه گرامی بداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha