• دوشنبه / ۴ دی ۱۴۰۲ / ۲۳:۱۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402100402756
  • خبرنگار : 50176

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

خانواده شهدا گنجینه ملت هستند

خانواده شهدا گنجینه ملت هستند

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: خانواده‌های شهدا گنجینه‌های ملت هستند و در خدمت به آنان باید از فرصت‌ها استفاده شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز، چهارم دی‌ماه در کارگاه آموزشی حجاب و عفاف و راه‌های گسترش آن در جمع کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان که در حسینیه بنیاد شهید برگزار شد، اظهار کرد: ایمان به خدا و نافع شدن دو خصلتی است که بالاتر از آن چیز دیگری نیست.

وی تصریح کرد: ایمان به خدای یگانه داشتن باید بر دل، قلب و زبان اعمال و رفتار فرد جلوه داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: خدمت‌گزاری به مردم یک فرصت است که در یک مقطعی این خدمتگزاری برای مردم فراهم می‌شود و چه خوب که انسان از این فرصت بهترین بهره‌برداری را کند.

شاهرخی اضافه کرد: خداوند می‌فرمایند من خدا جانشین شهید در میان خانواده‌اش هستم کسانی که مشغول خدمت به خانواده شهدا هستند سبب خشنودی خداوند را فراهم می‌کنند.

وی بیان کرد: شهدا از خواستنی‌های دنیا دست کشیدند و دوری همسر و فرزند را تحمل کردند که موفقیت در جهاد اکبر است و شهید با شهادتش در رضوان الهی قرار می‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: خانواده شهدا هم شریک جهاد اصغر و هم جهاد اکبر بوده و پیروز در این دو میدان هستند.

شاهرخی با بیان اینکه شهدا قهرمانان واقعی ملت هستند، افزود: فرصت خدمتگزاری به خانواده شهدا را توفیق الهی بدانیم و هر خدمتی که به خانواده شهدا انجام شود در مقابل فداکاری شهدا به‌حساب نمی‌آید.

وی با بیان اینکه صبر و شکیبایی پدران، مادران و همسران قابل‌تقدیر است، گفت: خانواده شهدا گنجینه‌های ملت هستند و بهاء خدمت به آنان را خداوند پرداخت می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار کرد: پرچم شهدا به دست خانواده شهدا است، نباید از گذشته پشیمان شد و از آینده نیز نترسیم اگر همین راه را ادامه دهیم به هدف می‌رسیم و حرکت در این مسیر پیروی آرمان‌ها و از ارزش‌های اسلامی است.

شاهرخی تصریح کرد: این انقلاب یک انقلاب دینی و فرهنگی بوده و هست خدمت‌گزاران در پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی، انجام واجبات و ترک محرمات باید پیشرو باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha