• دوشنبه / ۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402100402054
  • خبرنگار : 71613

پاسخ مثبت هینن به مذاکره با فدراسیون والیبال ایران

پاسخ مثبت هینن به مذاکره با فدراسیون والیبال ایران

فدراسیون والیبال اعلام کرد که ویتال هینن از شب گذشته به جمع گزینه‌های هدایت تیم ملی اضافه شده است.

به گزارش ایسنا، فدراسیون والیبال اعلام کرد که مهمترین موضوع این روزهای والیبال انتخاب سرمربی تیم ملی مردان والیبال ایران از بین سه گزینه خارجی و یک گزینه داخلی است که وحید مرادی به دور از جریان‌های رسانه‌ای و غیر رسانه‌ای، در هفته گذشته با بررسی اجمالی و مذاکرات انجام شده درباره گزینه‌ها و جلسات مشورتی متعدد آنلاین و حضوری با برخی از متخصصان اهالی والیبال، بازیکنان و پیشکسوتان، مذاکره با گزینه‌های هدایت تیم ملی را به صورت جدی آغاز کرد تا پیش از پایان دی‌ماه از نام سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران رونمایی کند.

وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال هفته گذشته جلسه‌ای آنلاین با یکی از گزینه های اصلی نیمکت تیم ملی ایران برگزار کرد و عصر روز گذشته (یکشنبه سوم دیماه) نیز در جلسه‌ای یک ساعته با لورنزوتی به صورت مستقیم به گفت‌وگو با وی پرداخت و طرفین در خصوص شرایط و اهداف همکاری مذاکرات جدی‌ای را انجام دادند.

از طرف دیگر فدراسیون اعلام کرد که ویتال هینن شب گذشته باتوجه به پاسخ مثبت برای برگزاری جلسه آنلاین به جمع گزینه‌ها اضافه شده است.

به این ترتیب جلسات آنلاین مرادی با دو گزینه‌ دیگر از جمله ویتال هینن تا پایان این هفته ادامه پیدا خواهد کرد و  هفته آینده با تشکیل دو جلسه کمیته مشورتی و کمیته فنی با ساختاری جدید و با قبول مسئولیت و تعهد اجرایی به صورت جدی‌تر و تخصصی‌تر ازسوی افراد غیر ذی نفع چهار گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در پایان گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۴ ۱۲:۵۰

دمش گرم این آقای مرادی خیلی کاردان تر نشون میدن و تیم ملی براشون ارزش داره امیدوارم با هدایت ایشون تیم ملی دوباره ب روزهای خوبش برگرده

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۴ ۱۳:۰۰

هینن عالیه اگه قبول کند بیاد به نفع والیبال ایران خواهد بود در واقع استعداد و جدیت. جذبه از چهره ایشون نمایانه و صددرصد تو ایران موفق خواهد شد همانند ولاسکو.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۴ ۱۶:۵۲

نسبت به مربی های وطنی دانش بروز تری داره اما لورنزتی و پیاتزا از این بهترن

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۴ ۱۵:۴۱

ویتال هینن بهترین گزینه برای سرمربیگری هست چون خودش بازیکن خارج از زمین هست جنب و جوش جنگندگی دارد بخاطر بازیکنی که توان تیم ملی رو نداره رو دعوت نمیده ک حرف و حدیثی باشه تیم ملی احتیاج به مربی سطح بالا داره دریغ نکنید هدف داشته باشید موفقیت در پیش است

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۴ ۱۷:۱۲

عالیه انشاالله سرمربی تیم ملی والیبال از بین سه گزینه خارجی هینن، لورنزوتی و بلنجینی انتخاب شود

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۴ ۱۸:۰۹

هیوندا عالیه یک مربیان بلد و دل سوز عاشق کارشه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۵ ۰۹:۴۶

بهترین گزینه همین مربی هست شک نداریم