به گزارش ایسنا، ویلیام لی موسس و مدیر اجرایی نیو گفت انتظار میرود سدان ET۹ که در همان کلاس مایباخ مرسدس بنز و پورشه پانامرا قرار دارد، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ با قیمت تخمینی ۸۰۰ هزار یوان (۱۱۲ هزار و ۱۷۸ دلار) تحویل شود.
لی گفت: این خودرو به نیمه هادی رانندگی خودکار خود طراحی Nio، درایو الکتریکی ۹۰۰ ولتاژ برای شارژ سریع و سلولهای باتری بزرگ مجهز خواهد شد.
نیو همچنین اعلام کرد قصد دارد ۱۰۰۰ ایستگاه تعویض باتری و دو برابر شارژرهای عمومی خود را در سال ۲۰۲۴ در چین اضافه کند و روی چنین فناوری و زیرساختهایی شرط میبندد تا جذابیت خودروهای الکتریکی خود را برای مصرفکنندگان افزایش دهد و حاشیه سود خود را در بازاربهبود بخشد.
بر اساس گزارش رویترز، این شرکت در این ماه ۲.۲ میلیارد دلار سرمایهگذاری جدید به دست آورد که یکی از بزرگترین سرمایه گذاریهای یک شرکت خودروهای برقی چینی در سال جاری است.
انتهای پیام
نظرات