• سه‌شنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: محیط زیست
  • کد خبر: 1402092819838
  • خبرنگار : 71078

تداوم آلودگی هوای تهران طی چهار روز آینده

تداوم آلودگی هوای تهران طی چهار روز آینده

اداره کل هواشناسی استان تهران از تداوم آلودگی هوای تهران طی چهار روز آینده و بارش باران از جمعه شب ( اول دی‌ماه) خبر داد.

به گزارش ایسنا بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی چهار روز آینده با استقرار جوی پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه، آسمان صاف تا قسمتی ابری و در مناطق شهری همراه با غبار محلی انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از جمعه شب تا اواخر وقت شنبه (۱ و ۲ دی‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان نیمه ابری تا ابری ،در بعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد در ارتفاعات بارش برف و باران و مه مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آلودگی فیروزکوه با کمینه دمای  ۶- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۹  آذرماه) صاف همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۵  و حداکثر دمای  ۱۲ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه( ۳۰ آذرماه) صاف و غبارآلود  با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۸ ۱۳:۳۰

تو رو خدا البرز رو فردا چهارشنبه رو تعطیل کنید همه ی بچه ها مریضن دارن سرفه میکنن رحم کنید

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۸ ۱۳:۳۶

سلام لطفا کلیه مدارس تهران را غیر حضوری کنید اخه چرا فقط دبستان واقعا حرصیم ای خدا لطفا به استاندار تهران بگین کلیه مدارس را غیر حضوری کند نه فقط دبستان اخه مگه دبیرستانی ها شش ندارن حالمون بد میشه میریم بیرون از آلودگی حالت تحوع سر درد میدونید چقدر اثر بدی میذاره رو مغز با تشکر از ایسنا

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۸ ۱۴:۴۰

مدارس روتعطیل نکنید

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۸ ۱۵:۲۳

شما که خوبید امروز بچه دبستانی من‌که کلاس اوله رفته مدرسه اونم‌کجا تو رباط کریم معدنه آلودگی انوقت مسکن رباط کریم شده مثله دماوند هوای پاک‌ نیاز به تعطیلی نداره باور نکردنیه واقعا

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۸ ۱۵:۳۰

آخه عزیزم ما راهنمایی ها و دبیرستانی ها آب شش داریم

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۸ ۱۵:۰۴

لطفا فردا چهارشنبه دبیرستانی ها رو هم تعطیل کنید بخدا میریم بیرون حالمون بد میشه...

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۸ ۱۶:۵۸

برای مدارس غیر انتفاعی فردیس متاسفم مدارس تعطیل و دانش آموزان تعطیل شدند ولی معلمان را به اجبار به مدارس باید بیایند واقعا تا کی ظلم در سامانه حقوق معلمان را به اجبار به جای اینکه خود معلم حقوقش را وارد کنند به جای او مدارس وارد میکنند چون حقوقی که پرداخت میشود اون حقوقی نیست که بهشان پرداخت می‌شود آیا این دزدی وظلم نیست یک دبیر با هفته ای چهل ساعت یعنی تمام وقت در ماه حدودا سه میلیون درآمد دارد تازه از این حقوق باید بیمه خودش را هم پرداخت کند ولی در سامانه رقم دیگری را می زنند نکته جالب این است که آموزش وپرورش هم این را میداند چون بازرس ها با صاحبان مدارس تقریبا ... چی بگم از این حق میگذرندفقط واقعا متاسفم .برای آموزش و پرورش

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۸ ۱۸:۳۵

خواهشا بچه های دبیرستانیم تعطیل کنید