• دوشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402092718652
  • خبرنگار : 50658

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین رکابزن قزوینی در راه امارات، دختران بدمینتون باز استان در رقابت‌های رنکینگ قهرمانی کشور، توقف فوتبالیست‌های طلایه‌داران بوئین‌زهرا در لیگ سه و راه‌یابی مهران برخورداری، تکواندوکار قزوینی به المپیک اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

حسین زنجانیان، ملی پوش دوچرخه‌سواری استان قزوین راهی رقابت‌های کاپ آزاد امارات شد. در این رقابت‌ها زنجانیان در بخش اندرو به مصاف حریفان می‌رود، وی سابقه حضور در بازی‌های آسیایی را نیز در کارنامه دارد.

مسابقات دوچرخه‌سواری کاپ آزاد امارات از امروز به میزبانی دبی آغاز خواهد شد.

توقف فوتبالیست‌های طلایه‌داران بوئین‌زهرا در لیگ سه

در ادامه رقابت‌های لیگ سه فوتبال باشگاه‌های کشور، طلایه‌داران بوئین‌زهرا در بازی خانگی مقابل مهرگان دره شهر متوقف شد.

این بازی که درورزشگاه امام علی شهر بوئین‌زهرا برگزار شد، در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید، نماینده استان قزوین در جدول رده‌بندی سه امتیازی است.

مهران برخورداری راهی المپیک شد

به گزارش ایسنا، مسابقات گرند اسلم تکواندو در چین به عنوان آخرین سری از مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ از ۲۲ آذر در شهر ووشی برگزار شد.

مهران برخورداری، تکواندوکار قزوینی که پیش از این به دلیل صادر نشدن روادید از حضور در رقابت‌های گرندپری منچستر انگلستان جامانده بود در این رقابت‌ها وزن ۸۰- کیلوگرم کشورمان پس از پیروزی مقابل رقبای خود، در فینال به مصاف حریفی از ازبکستان رفت و در پایان مبارزه‌ای حساس و تماشایی که سه راند به طول انجامید، صاحب مدال طلا شد و جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

دختران بدمینتون باز قزوینی در رقابت‌های قهرمانی کشور

آرتا آرمان‌نیا، فاطمه عبدالهی و نیایش سلیمی در رقابت‌های رنکینگ نوجوانان و جوانان کشور به مصاف حریفان می‌روند، این رقابت‌ها به میزبانی ساری در حال برگزاری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha