• پنجشنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۲ / ۲۱:۱۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402092317221
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

با جدیت پیگیر حضور امن بانوان در ورزشگاه هستیم

با جدیت پیگیر حضور امن بانوان در ورزشگاه هستیم

ایسنا/اصفهان مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: امروز کمتر از ۲۰۰ پروژه نیمه‌تمام باقی مانده و تعدادی از آن‌ها در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود. درباره حضور بانوان در استادیوم نیز مسئولان استان مجدانه پیگیر حضور امن آن‌ها هستند.

جواد محمدی پنجشنبه (۲۳ آذر ماه) در نشست صمیمانه با خبرنگاران، شهدای ورزشکار را باعث افتخار دانست و اظهار کرد: یکی از افتخارات اساسی ما در ورزش استان داشتن ۱۲۰۰ شهید ورزشکار است. مایه افتخار است که تعداد قابل توجهی از شهدای ورزشکار کشور اصفهانی هستند و تمام تلاش ما این است که شهدای ورزشکار خود را به جامعه جوان و نوجوان ورزش معرفی کنیم.

وی افزود: تعداد قابل توجهی از اماکن ورزشی در استان اصفهان به نام شهدا مزین شده است. بسیار مهم است که نسل امروز بداند میراث دار چه کسانی است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با تاکید بر لزوم توجه به معیشت ورزشکاران که در وزارت ورزش با جدیت پیگیری می‌شود، تصریح کرد: در ماه‌های اخیر تعداد قابل توجهی از پروژه‌های نیمه تمام تکمیل شدند و برخی از آن‌ها نیز در آینده نزدیک تکمیل خواهند شد. در بحث حقوقی نیز موفق شدیم پیروز بسیاری از پرونده‌های حقوقی باشیم‌.

محمدی خاطر نشان کرد: حضور و حمایت هواداران از سایر رشته‌های ورزشی اتفاق خوبی است که سبب شد آئین‌نامه‌ای مبنی بر کمک و تسهیل حضور هواداران در میدان‌های ورزشی تدوین شود. تمامی باشگاه‌های حرفه‌ای ما در مسائل فرهنگی پیش قدم بوده‌اند و در این زمینه نیز همکاری لازم را داشته‌اند.

او یادآور شد: تعداد پروژه‌های نیمه تمام ۲۶۷ بود و امروز کمتر از ۲۰۰ پروژه باقی مانده است که تعداد قابل توجهی از آن‌ها در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد. برای حضور بانوان در استادیوم باید بگویم مسئولان استان مجدانه پیگیر حضور امن آن‌ها هستند.

محمدی همچنین در پایان تصریح کرد: اولین نمایشگاه تخصصی ورزش جوان و نوجوان در گلستان شهدا برگزار شد که مورد استقبال خوبی از سوی مردم قرار گرفت؛ ضمن اینکه مسئولان استانی نیز در این مراسم حضور پیدا کردند. برای حماسه ۲۵ آبان نیز اقدامات متعددی انجام شد و برای اولین بار نیز شاهد برگزاری مجمع خیران ورزش‌یار بودیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha