• پنجشنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۹:۴۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402092317182
  • خبرنگار : 71979

واکنش عجیب بازیکن پرسپولیس به نتیجه داربی: فقط می‌توان لبخند زد!

واکنش عجیب بازیکن پرسپولیس به نتیجه داربی: فقط می‌توان لبخند زد!

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تازه متوجه شدیم چرا استقلالی ها اینقدر اصرار داشتند که VAR بیاید و فقط می‌توان لبخند زد. 

به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در داربی ۱۰۲ پایتخت به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، این مسابقه حساس با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

فرشاد فرجی پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران بیان کرد: بازی خوبی بود و به نظرم ما بهتر بازی کردیم و مستحق برد بودیم اما نشد. برخی چیزها دست ما نیست. بچه ها تلاش خودشان را کردند و فقط می توان لبخند زد. 

 او ادامه داد: الان اگر بخواهیم حرفی بزنیم، قوانینی گذاشتند که محرومیت و جریمه های سنگین نقدی دارد.  به نظرم لبخند گویای همه چیز است.

فرجی در پاسخ به این پرسش که اعتقاد ندارد صحنه دوم پنالتی بود؟ تصریح کرد: نظر شخصی‌ام را می گویم و صحنه را بازبینی کنید، همه چیز مشخص است.تازه ما متوجه شدیم چرا استقلالی ها اینقدر اصرار داشتند که VAR بیاید. ما مستحق تساوی نبودیم و برد کمترین حق ما بود.

او در مورد تعویض زودهنگام پرسپولیس و خسته بودن بازیکن این تیم تاکید کرد: این را قبول ندارم. ما هر چهار، پنج روز  بازی داریم و اکثر تعویض های ما بخاطر خستگی‌های زودهنگام است. ما تلاش خود را کردیم و همه بچه ها از جان و دل مایه گذاشتند. بازی تمام شد اما اگر فیلم مسابقه را ببینید متوجه همه چیز می شوید و نیاز نیست از ما سوال کنید. 

فرجی در مورد تنشی که بین او و بازیکن استقلال پس از تساوی بازی رخ داد، گفت:  دلیلی ندارد راجع به تیم حریف حرف بزنم و من در مورد تیم خودمان صحبت می کنم. من فقط بعد از گل به بازیکن حریف گفتم باید احترام هوادار تیم رقیب را داشته باشد. به نظرم در جو بازی قرار گرفتند و تساوی برایشان ارزشمند بود و دور افتخار هم زدند. البته حق هم داشتند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha