• سه‌شنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۸:۲۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402092115664
  • خبرنگار : 50444

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان:

جلب اعتماد مردم و قانونمداری، راهبرد هیأت بازرسی انتخابات در خراسان شمالی است

جلب اعتماد مردم و قانونمداری، راهبرد هیأت بازرسی انتخابات در خراسان شمالی است

ایسنا/خراسان شمالی رئیس هیأت بازرسی انتخابات خراسان شمالی گفت: اعتمادسازی، صداقت، عدالت و جلب اعتماد مردم با قانونگرایی مهم‌ترین راهبرد هیأت بازرسی انتخابات استان است.

ناصر فخرموحدی سه‌شنبه، ۲۱ آذر در جلسه هیأت بازرسی انتخابات استان با اشاره به حساسیت و اهمیت انتخابات این دوره، بر ضرورت قانونمداری اعضای این هیأت تاکید کرد و گفت: با حرکت در چارچوب قانون و طبق آیین نامه و مقررات در جهت ساماندهی و ایجاد فضای مناسب برای تحقق انتخابات رقابتی و سالم تلاش می‌شود.

فخر موحدی با تاکید بر اینکه اعضای هیأت بازرسی به عنوان ناظران حسن اجرای قانون در روند برگزاری انتخابات، مسئولیت سنگینی بر دوش دارند، ادامه داد: آشنایی اعضای هیأت بازرسی انتخابات استان با دستورالعمل‌های انتخابات مهم است و بازرسان انتخابات باید اشراف کامل و کافی به قوانین انتخابات داشته باشند.

وی با بیان اینکه هیأت بازرسی، مأموریت ستاد تبلیغات انتخابات را نیز بر عهده دارند، عنوان کرد: باید تلاش کنیم با محور قرار دادن قانون، انتخاباتی سالم، قانونی و با مشارکت حداکثری مردم در استان برگزار کنیم.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان، روح کار انتخابات و از اهداف دولت سیزدهم را توجه و رسیدگی به خواسته و مطالبات مردم دانست و افزود: پاسخگویی و توجه به مطالبات مردم، بهترین تبلیغ و ایجاد انگیزه و اعتماد آفرینی و سبب حضور حداکثری در انتخابات است و در این راستا ضمن حضور در جلسات شهرستانی، آمادگی برگزاری جلسات حوزه اقتصادی را داریم تا دغدغه‌ها و مشکلات این حوزه نیز پیگیری شود.

وی افزود: مردم می‌توانند نظرات، گزارش و تخلفات انتخاباتی را به سامانه پیامکی ۳۲۴۰۴۱۸۰ و شماره ۰۹۳۹۵۸۴۰۴۲۵ اطلاع‌رسانی کنند.

 در این جلسه، دبیر هیأت بازرسی به تشریح آیین نامه و مقررات و اعضای هیأت نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha