• دوشنبه / ۲۰ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402092014088
  • منبع : بازار

چرا لبخند فارابی یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری بدون ریسک در بورس است؟

چرا لبخند فارابی یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری بدون ریسک در بورس است؟

تمام افرادی که مسیر سرمایه‌گذاری در بورس را انتخاب می‌کنند، با هدف کسب سود به این بازار وارد می‌شوند. این افراد روزهای مثبت و منفی زیادی را در بورس تجربه می‌کنند و ممکن است در کنار کسب سود، بخش از سرمایه خود را نیز از دست بدهند؛ اما با یک انتخاب درست می‌توان بخشی از بازدهی خود در این بازار را تضمین کرد.

سرمایه گذاری در بورس بدون ریسک!

به گزارش ایسنا به نقل از کارگزاری فارابی، سرمایه‌گذاری مستقیم در بورس هیچ‌وقت بدون ریسک نبوده است؛ با این وجود سرمایه‌گذارهای حرفه‌ای برای تعدیل و کنترل ریسک‌ از روش‌های مختلفی نظیر متنوع‌سازی پرتفوی و خرید واحدهای صندوق‌ درآمد ثابت استفاده می‌کنند. شناخته‌شده‌ترین ابزاری که به افراد در زمینه مدیریت پرتفوی و کسب بازدهی حتی در روزهای منفی بازار کمک می‌کند، صندوق درآمد ثابت است. بخش بیشتر دارایی‌های این نوع از صندوق‌ها به سرمایه‌گذاری در سپرده‌های بانکی و اوراق با درآمد ثابت تخصیص داده می‌شود. به همین دلیل خرید واحدهای صندوق درآمد ثابت بدون ریسک بوده و بازدهی مشخصی را برای شما به‌دنبال خواهد داشت.

بازدهی ۲۷.۸ درصدی روزشمار

صندوق درآمد ثابت لبخند فارابی با بازدهی ۲۷.۸ درصدی را می‌توان بهترین گزینه برای کاهش ریسک سرمایه‌گذاری دانست. سرمایه‌گذاری در این صندوق باعث می‌شود حتی در منفی‌ترین روزهای بازار هم بخشی از پرتفوی سرمایه‌گذاران مثبت باشد و از این طریق تا حدی ریسک سرمایه‌گذاری تعدیل شود.

استقبال از سرمایه‌گذاری در لبخند

سرمایه‌گذاری در صندوق قابل‌معامله لبخند فارابی(ETF) مزایای متعددی دارد، از جمله این مزایا می‌توان به نقدشوندگی بالا، و سود روزشمار اشاره کرد. اگر به نمودار ارزش خالص دارایی این صندوق نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید دارایی این صندوق در آبان امسال حدود ۷۵۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته که نشان‌دهنده اعتماد سرمایه‌گذاران به صندوق لبخند فارابی است. 

چرا لبخند فارابی یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری بدون ریسک در بورس است؟

چرا لبخند فارابی یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری بدون ریسک در بورس است؟

چگونه در لبخند سرمایه‌گذاری کنیم؟

صندوق لبخند فارابی از نوع ETF (قابل‌معامله) است و خرید و فروش واحدهای آن به‌راحتی انجام می‌شود. برای آغاز سرمایه‌گذاری در لبخند فارابی، کافیست به سامانه معاملاتی کارگزاری‌ها مراجعه کرده و بعد از جستجوی نماد «لبخند»، واحدهای این صندوق را خریداری کنید. 

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha