• دوشنبه / ۲۰ آذر ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402092014021
  • خبرنگار : 50136

یک مسئول خبرداد

آغاز طرح برق رسانی به مناطق ۱۵ گانه شهرستان پیرانشهر

آغاز طرح برق رسانی به مناطق ۱۵ گانه شهرستان پیرانشهر

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: پروژه برق رسانی به مناطق ۱۵ گانه شهرستان پیرانشهر که به تازگی به محدوده شهری الحاق شده‌اند، آغاز شد.

طاهر کیامهر اعلام کرد: عملیات برق رسانی به ۱۵ منطقه حاشیه ای پیرانشهر که به تازگی به محدوده شهری اضافه شدند با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان آغاز شد.

وی افزود: پس از بازدید استاندار آذربایجان غربی از شهرستان پیرانشهر و درخواست های مردمی مناطقی از شهر پیرانشهر که به تازگی به محدوده این شهر اضافه شده اند آنها از نعمت برق برخوردار خواهند شد و در این راستا عملیات احداث شبکه ۲۰ کیلوولت، پست هوایی، شبکه فشار ضعیف و روشنایی معابر اجرا خواهد شد.

کیامهر در تشریح جزئیات این پروژه بیان کرد: در طرح برق رسانی به مناطق ۱۵ گانه پیرانشهر نیازمند احداث ۹۰۰ تیر برق هستیم که تا کنون ۶۰ درصد از این میزان تیرگذاری شده همچنین  ۳۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۹ کیلومتر شبکه فشار متوسط به همراه ۱۷ دستگاه ترانس جهت برق دار کردن این مناطق مورد نیاز است که با تلاش کارکنان مدیریت توزیع برق این شهرستان عملیات احداث ۷ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف، ۲ کیلومتر خط ۲۰ کیلوولت و نصب ۲ دستگاه ترانس و نیز ۱۰۰ دستگاه چراغ روشنایی تا امروز انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: به منظور اجرای سریع طرح های برق رسانی برای مردم شریف استان و همچنین استفاده از تمام ظرفیت های فنی و اجرایی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، تیم های فنی مدیریت های توزیع سراسر استان به کار گرفته می شود و در طرح برق رسانی مناطق ۱۵ گانه پیرانشهر نیز همکاران برق پیرانشهر با همکاری مدیریت برق چالدران مشغول به فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: مناطقی از شهر پیرانشهر که در طرح پیش رو برق رسانی خواهند شد شامل کوی برادران، خیابان اندیشه،کپی زیبا، خیابان بهشت، کوی خیام ۳، کوی هیمن، کوی عدالت،کوی آمانج، کوی مسجد قبا ۲، کوی کاکه رش و پشت پست ۱۳۲، جاده کاسورده، کوی سرداران و کوی آوندی، است. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، کیامهر عنوان کرد: به موازات اجرای طرح برق رسانی به مناطق ۱۵ گانه پیرانشهر شاهد جمع آوری انشعاب غیرمجاز و تبدیل انشعاب مجاز واقعی نیز خواهیم بود که به کاهش آسیب ها و تلفات شبکه منجر شده و پایداری شبکه توزیع برق این شهر را نیز افزایش خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha