• پنجشنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402091611512
  • خبرنگار : 50225

مدیر کل ارشاد خوزستان:

جهاد تبیین ضرورت امروز جامعه است/ کسب رتبه نخست خوزستان در طرح آموزش هنر

جهاد تبیین ضرورت امروز جامعه است/ کسب رتبه نخست خوزستان در طرح آموزش هنر

ایسنا/خوزستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان این که جهاد تبیین به عنوان یک ضرورت مطرح است، گفت: همه باید در راستای تحقق هر چه بیشتر جهاد تبیین گام بردارند.

مجید منادی امروز، ۱۶ آذرماه در آیین آغاز جام رسانه امید در اهواز، با اشاره به تشکیل کارگاه عمرانی در خوزستان اظهار کرد: انتخابات مرکز امید است؛ مردم با امید پای صندوق های رای می روند و بعد نتیجه آن را در زندگی خود می‌بینند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه حضرت آقا چهار محور برای انتخابات تعیین کرده است، افزود: مهم‌ترین و ‌اصلی ترین راهبرد در انتخابات، ابتدا حضور مردم و بعد آرامش و امنیت انتخابات است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: باید تلاش شود مردم آگاه و با نگاه درست پای صندوق رای حاضر شوند و دیگران را هم برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند تا صحنه گرم و پرشوری رقم بخورد.

وی با اشاره به برخی از مشکلات مردم خوزستان، گفت: مسائل خوزستان با حضور در انتخابات و انتخاب درست و صحیح، قابل برطرف شدن است.

منادی بیان کرد: بزرگترین طرح آموزش هنر در این دولت انجام شده است؛ طرح آموزش هنر برای همه مردم از سراسر کشور بوده است و خوزستان توانست در این بخش رتبه نخست را کسب کند.

وی با بیان این که همه مشاغل عرصه‌ها و حریم‌هایی دارند، عنوان کرد: ممکن است کسانی با فیلترهایی وارد این عرصه شوند که اهالی هنر و رسانه باید به سمتی بروند تا فضای رسانه‌ای سالم داشته باشیم.امر به معروف و نهی از منکر همه‌ جا و در میان اهل رسانه نیز واجب است. اگر کسی رفتار و عملکردی متفاوت با فضای اخلاقی - فرهنگی جمهوری اسلامی ایران دارد، وظیفه داریم در این زمینه گام برداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تاکید بر پایش حوزه رسانه، گفت: باید بررسی‌هایی در حوزه رسانه انجام شود و اجازه ندهیم این فضا به سمت و سوی دیگر برود.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین به عنوان یک دغدغه و ضرورت مطرح بوده و نیاز امروز جامعه است که همه باید در راستای تحقق هر چه بیشتر جهاد تبیین گام بردارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha