• چهارشنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402091510736
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

اظهارات امام جمعه یاسوج از مشکلات کهگیلویه و بویراحمد در حضور معاون وزیر

اظهارات امام جمعه یاسوج از مشکلات کهگیلویه و بویراحمد در حضور معاون وزیر

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص راه آهن یاسوج، فرودگاه یاسوج، محور پاتاوه به دهدشت و مسکن ملی سخن گفت.

آیت الله سید نصیر حسینی به موضوع راه آهن یاسوج - اقلید اشاره کرد و افزود: این طرح قرار بود با تهاتر نفت با یک شرکت چینی انجام شود، اما معلوم نیست به کجا رسید و انتظار داریم این موضوع پیگیری شود.

وی اظهارکرد: با اینکه به تازگی تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج به چهار پرواز در هفته افزایش پیدا کرده است، اما باز هم خیلی دردی را از این استان درمان نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از فرودگاه یاسوج در برخی مواقع به عنوان مانع سرمایه گذاری در استان یاد و خاطرنشان کرد: بعضی مواقع سفر انجام می‌شود، اما امکان برگشت آن مقدور نیست و مسافر باید از طریق اصفهان و یا شیراز سفر خود را انجام دهد.

آیت الله حسینی تصریح کرد: من به رئیس جمهور گفتم؛ وقتی یک مرکز استانی که فرودگاه ندارد چطور می‌تواند توسعه پیدا کند.

وی ادامه داد: گاهی شده از مسئولان وشخصیت های ملی برای سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت کردیم، اما وقتی متوجه می‌شود که اول باید به شیراز بیاید و سپس با خودرو به یاسوج سفر کند، از سفر به این استان منصرف می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از روند اجرای طرح ملی مسکن در استان گلایه کرد و خطاب به معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: مردم از ما سوال می‌کنند کلنگی که در سفر دوم رئیس جمهور به زمین زده شد، چرا هنوز ثمرات و نتایج آن به صورت ملموس مشاهده نشده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه یاسوج، حسینی همچنین با اشاره به جاده دهدشت و پاتاوه بیان کرد: این جاده افتتاح شده، اما اینکه چرا اتوبوس‌ها رفت و آمد نمی‌کنند، می‌گویند، چون ناایمن است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha