• سه‌شنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402091410394
  • خبرنگار : 30147

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی:

دانشجویان و نخبگان، فرماندهان نبرد علمی و فرهنگی هستند

دانشجویان و نخبگان، فرماندهان نبرد علمی و فرهنگی هستند

ایسنا/خراسان رضوی معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی، گفت: دانشجویان و نخبگان، فرماندهان نبردهای علمی و فرهنگی که بر علیه کشور به راه افتاده هستند.

سید هادی طباطبایی، ۱۴ آذر در نشست با تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های تربت‌حیدریه، با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات سال گذشته در رسیدن به اهداف خود ناکام ماند، افزود: نفوذ در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی از برنامه‌های دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: نشانه‌روی دشمنان به سمت انتخابات پیش‌رو از جمله همین نفوذ رسانه‌ای است و ما نیز وظیفه داریم برای ناکام گذاشتن دشمن در انتخابات با قدرت شرکت کنیم.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی تشدید و حفظ تحریم‌ها علیه مردم و برنامه‌ریزی برای ایجاد اغتشاش در داخل کشور را از برنامه‌های اصلی دشمن دانست و خطاب به دانشجویان افزود: باید مراقبت کنیم مطالب را بدون مطالعه و تحقیق بازنشر ندهیم و درباره هر آنچه که می‌بینیم، تحقیق کنیم.

طباطبایی ادامه داد: دانشجویان و نخبگان فرماندهان نبردهای علمی و فرهنگی که علیه کشور به راه افتاده هستند، از آنان این انتظار وجود دارد که علاوه بر حضور در میدان‌های علمی در حوزه جهاد تبیین نیز پیشرو و پیشقدم باشند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف دانشگاه‌ها، تربیت نیروی متخصص و متعهد برای پیشرفت و تعالی کشور است، ادامه داد: جهاد دانشجویان، جهاد علمی است که در عرصه‌های مختلف، کشور را رشد دهند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با تأکید بر اینکه دانشجو در جنگ علمی باید میدان‌دار باشد، دانشجویان را نخبگان علمی، صاحبان تفکر دانست و از آنان خواست تا دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی را باید بر اساس آمار، ارقام و مستندات با دنیا و نه با دوران پهلوی باید مقایسه کرد، به برشمردن از دستاوردهای چهل ساله نظام جمهوری اسلامی پرداخت و ادامه داد: اکنون ۸۰۰۰ دانشجوی پزشکی در کشور تحصیل می‌کنند و شاهد سفر از ۵۲ نقطه دنیا به ایران اسلامی برای درمان و انجام سخت‌ترین عمل‌های جراحی هستیم، این در حالی است که سال ۱۳۵۷ بالغ‌بر ۳۰ درصد پزشکان کشور وارداتی و از پاکستان و هند بودند.

طباطبایی با اشاره به اینکه ۹۵ درصد داروی مورد نیاز در داخل کشور تولید می‌شود و جزو سه کشور پیوند سر و پنجمین کشور در تولید پهباد دنیا هستیم، ساخت زیردریایی و کشتی‌های غول پیکر در سایه شدیدترین تحریم‌های تاریخ علیه ایران اسلامی را از دیگر این دستاوردها برشمرد و دانشجویان را عامل تمام این موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها دانست.

وی به موضوع مهم انتخابات و اهمیت مشارکت حداکثری اشاره کرد و افزود: همه کسانی که دل در گرو ایران و نظام اسلامی ‌دارند باید وارد عرصه انتخابات شوند و هر کدام رسالت خود را در راستای افزایش میزان مشارکت به انجام برسانند و حداقل این مهم را تبیین کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha