• دوشنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402091309180
  • خبرنگار : 50034

توزیع یخچالی مرغ گرم در ۵ نقطه همدان

توزیع یخچالی مرغ گرم در ۵ نقطه همدان

ایسنا/همدان سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از توزیع یخچالی مرغ گرم در پنج نقطه شهر همدان خبر داد و گفت: روزانه بیش از ۱۳۰ تن مرغ در استان همدان کشتار می‌شود این درحالیست که نیاز روزانه استان ۹۰ تن است.

مرتضی ترکمان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: قیمت مصوب مرغ در همدان ۷۹ هزار و ۵۰۰ تومان بود اما با توجه به اینکه قیمت مرغ در استان‌های دیگر بالاتر بوده برای جلوگیری از خروج غیرقانونی مرغ از استان تصمیم گرفته شد مقدار جزئی این قیمت را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه قیمت مرغ در همدان ۸۵ هزار تومان است، تصریح کرد: به هیچ وجه کمبودی در میزان مرغ در استان همدان وجود ندارد و حتی بیش از نیاز استان تولید و به سایر استان‌ها نیز توزیع می‌شود.

ترکمان با اشاره به توزیع مرغ در سطح شهرهمدان، خاطرنشان کرد: علاوه بر فروش مرغ در واحدهای صنفی، توزیع مرغ به وسیله خودروهای یخچال‌دار در پنج نقطه شهر همدان آغاز شده و از فردا نیز در فروشگاه‌های جهادکشاورزی، تعاون روستایی و فرهنگ توزیع خواهد شد.

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر اینکه کمبود مرغ سایر استان‌ها نیز تا چند روز آینده برطرف خواهد شد، یادآور شد: جوجه‌ریزی خوبی در سطح کشور انجام شده و در استان همدان نیز تا روزهای گذشته پنج درصد از سهمیه جوجه‌ریزی عملیاتی شده است.

وی با اشاره به اینکه قیمت گوشت گرم در بازار همدان ۵۷۰ هزار تومان است، درباره توزیع گوشت گرم تنظیم بازاری نیز بیان کرد: گوشت گرم تنظیم بازار با قیمت خوبی توسط فروشگاه‌های تعاون روستایی، جهادکشاورزی و فرهنگ در حال توزیع است.

ترکمان با بیان اینکه محدودیتی در زمینه تأمین و توزیع گوشت گرم تنظیم بازاری وجود ندارد، خاطرنشان کرد: ران و سردست گوسفند و گوساله با قیمت ۴۴۰ هزار تومان، راسته گوسفندی ۳۷۰ هزار تومان و مخلوط گوسفندی نیز ۳۹۰ هزار تومان در این فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه تا چند روز آینده قیمت گوجه‌فرنگی کاهش می‌یابد، یادآور شد: تا چند روز آینده گوجه‌فرنگی جنوب وارد بازار همدان می‌شود و قیمت پایین می‌آید.

وی درباره صادرات گوجه‌فرنگی و اثر آن بر افزایش قیمت این محصول، گفت: مقدار صادرات گوجه‌فرنگی به قدری نیست که بر بازار تأثیر داشته باشد ضمن اینکه همیشه بین محصولات گلخانه‌ای و فضای باز گپی وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۳ ۱۹:۱۲

سلام امروز من مرغ گرفتم ۹۲ هزار تومان ۸۵ تومان کجا بود

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۳ ۱۹:۴۹

هیچ مشکلی نیست همه چیز گل وبلبله فقط معلوم نیست این همه گرانی وکمبود از کجا میاد

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۴ ۱۴:۴۰

سیب زمینی که تولید کشاورزان خرد صادر نمیشه ولی گوجه گلخانه صادرات داره تاکی باید کشاورز چوب تصمیمات آنی بخوره

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۰۸:۰۵

چرا الکی و دروغ میگید یعنی همدان گوشت گوشفند از همه جا ارزانتره؟؟؟