• یکشنبه / ۱۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402091208572
  • منبع : نمایندگی سمنان

آمادگی سمنان برای میزبانی از پنج شهید گمنام در ایام فاطمیه

آمادگی سمنان برای میزبانی از پنج شهید گمنام در ایام فاطمیه

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از آمادگی استان برای میزبانی از پیکرهای پنج شهید گمنام در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: ۵ شهید خوشنام از جوار بارگاره ملکوتی امام رضا(ع) در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، وارد استان شده و مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز یکشنبه، ۱۲ آذر ۱۴۰۲ در جلسه هماهنگی استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام در استان در محل سالن جلسات غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان باید بهترین میزبانی از این میهمانان بهشتی، معزز و والامقام یعنی شهیدان خوشنام انجام گیرد.


وی افزود: مردم ولایتمدار استان همواره در استقبال از شهید و فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت پیشگام و پیشرو هستند و انشالله بسترهای لازم به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم میزبانی و حضور حداکثری مردم ، آماده‌سازی خواهد شد.


هاشمی خاطر نشان کرد: استفاده از فضای مجازی به منظور نشر حداکثری تولید محتوا و اطلاع رسانی در خصوص فرهنگ ایثار و مقاومت و شهید و شهادت در دستور کار قرار داشته و در کنار آن لازم است تا به تبلیغات محیطی نیز پرداخته شود.


استاندار سمنان گفت: استفاده از ظرفیت تشکل ها، خانواده ایثارگران، خانواده شهید، بانوان، نوجوانان و جوانان، موکب داران ایام اربعین حسینی و سایر افراد به منظور برگزاری هر چه بهتر مراسم میزبانی از شهدای خوشنام در دستور کار قرار گیرد.

سردار عباس مطهری مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان نیز گفت: پیکر این شهدا در شهرستان‌های میامی، شاهرود، دامغان و گرمسار به خاک سپرده خواهد شد.

وی اظهار کرد: قرار است این پنج شهید والامقام در روستای نردین میامی، شهر رضوان از توابع میامی، روستای میقان شاهرود، روستای طزره دامغان و شهر جدید ایوانکی در شهرستان گرمسار تشییع و به خاک سپرده شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha