• شنبه / ۱۱ آذر ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۶
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1402091107767
  • منبع : فدراسیون کشتی

پژمان درستکار استعفا کرد/ محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد شد

پژمان درستکار استعفا کرد/ محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد شد

فدراسیون کشتی با استعفای پژمان درستکار از سمت سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد موافقت کرد.

به گزارش ایسنا، فدراسیون کشتی ضمن قدردانی از زحمات پژمان درستکار و همکاران وی به جهت هدایت تیم ملی کشتی آزاد در 3 سال گذشته و کسب افتخارات و نتایج حاصله، در مقطع حساس کنونی و فرصت کوتاه تا بازی های المپیک پاریس و لزوم کسب 3 سهمیه باقی مانده و همچنین حضور پرقدرت در این رقابت ها، محسن کاوه را به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد منصوب کرد.

با توجه به مأموریت سخت واگذار شده به محسن کاوه، انتظار می رود که شناخت بالای وی از ظرفیت های کشتی ایران، چندین دوره سابقه حضور در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، فعالیت بعنوان مدیر تیم های ملی کشتی و کسب موفقیت‌های متوالی در رقابت های جهانی جوانان، در نهایت منجر به کسب نتایج مورد نظر در المپیک 2024 پاریس گردد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۱ ۲۲:۵۷

خیلی خلاصه : جناب محسن کاوه دوست فابریک علیرضا دبیر است و در ضمن هیچ موفقیت چشمگیری هم در عرصه قهرمانی کشتی ندارد. بهتر است از اکبر فلاح یا رضا یزدانی استفاده میشد. با این سرمربی جدید از حریفان روس و امریکائی در المپیک عبور نخواهیم کرد.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۱ ۲۳:۴۰

سلام. ریاست محترم فدراسیون کشتی، جناب پژمان درستکار اسمی، سرمربی تیم کشتی ازاد بود! اگر نگوییم همه کاره اقای کاوه بود! ولی بیشترین دخالت ها را داشت! تا جایی که پژمان خان به صورت خصوصی و شفاهی بار ها عطای کار را به لغایش بخشیده بود! حالا دبیر خان، اکنون چند سال است که تیم ملی بزرگسالان اشکار و پنهان توسط جناب کاوه بسته می شود! که تا کنون هم نتیجه خوبی بدست نیامده است! در چنین شرایطی امید و اعتماد دوباره به جناب محسن کاوه، امیدی خلاف منطق است!

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۲ ۰۸:۱۰

پژمان درستکار میشه گفت هیچکاری برای کشتی نکرد

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۲ ۱۱:۳۹

در حال حاضر بهترین گزینه آقای کاوه است ، سابقه و نتایج بدست آمده ایشان بدون غرض بر کسی پوشیده نیست ، قهرمانی جهان در چند دوره جوانان و قهرمانی تیم بزرگسالان جهان ۹۸ و ده ها سابقه دیگر ، از ویژگی‌های بارز و مسلط به علم روز تمرین ، خود کشتی گیرا هم اذعان دارند