• پنجشنبه / ۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402090906234
  • خبرنگار : 71610

لحظه آزادی اسرای صهیونیست؛ از خوش و بش تا سلام نظامی به رزمندگان مقاومت

لحظه آزادی اسرای صهیونیست؛ از خوش و بش تا سلام نظامی به رزمندگان مقاومت

گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس ویدئویی را از لحظه تحویل اسرای صهیونیست به صلیب سرخ منتشر کرده که رضایت آنها از برخورد مناسب و خوب مبارزان فلسطینی با آنها در طول مدت اسارت را نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، ویدئو منتشر شده توسط گردان‌های القسام لحظه خداحافظی ششمین گروه از اسرای آزاد شده صهیونیست از رزمندگان مقاومت را نشان می‌دهد.

اسرای صهیونیست در این ویدئو با صمیمیت با رزمندگان القسام خوش و بش کرده و از آنها خداحافظی می‌کنند.

طبق این گزارش، در این ویدئو یک اسیر زن صهیونیست به نشان احترام و به پاس برخورد خوب مقاومت فلسطین با آنها در طول دوره اسارت با سلام نظامی از آنها تشکر می‌کند.

این صحنه‌های صمیمانه میان اسرای صهیونیست و رزمندگان مقاومت درحالی ثبت شده است که پیشتر منابع رسانه‌ای عبری زبان از خشم این اسرا از مقامات رژیم اشغالگر و رد درخواست بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم برای دیدار با اسرا توسط یک اسیر زن آزاد شده پرده برداشته بودند.

چهارشنبه گذشته نتانیاهو ناگزیر تحت فشار خانواده‌های اسرای صهیونیست و جامعه بین‌المللی به پذیرش آتش‌بس تن داد و پس از چند روز مذاکره غیرمستقیم، رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین به توافق برای آتش‌بس موقت به مدت چهار روز و تبادل اسرا دست یافتند.

طبق توافق تبادل اسرا که جمعه پیش مرحله اول آن اجرایی شد، در مقابل آزادی هر اسیر صهیونیست، سه اسیر فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد می‌شوند. این توافق در حالی انجام شد که رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرش شروط مقاومت شد. این آتش‌بس پس از یک مرحله تمدید دو روزه صبح امروز (پنج‌شنبه) نیز به مدت یک روز دیگر تمدید شد.

طی شش روز توافق آتش‌بس، شش گروه از اسرای صهیونیستی و فلسطینی میان جنبش حماس و ارتش رژیم صهیونیستی تبادل شدند.

انتهای پ‍یام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۹ ۱۵:۰۵

الان نتانیاهو میگه اینا هوش مصنوعی هستن

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۹ ۱۶:۱۸

اسلام همیشه بخشنده است

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۹ ۱۷:۲۲

خداوند باصابرین است هموطنان عزیز صبروپایداری رویاد بگیریم والا قسم همه مشکلات روباهم حل میکنیم مرگ براسرائیل

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۹ ۱۷:۲۷

مرگ بر اسرائیل

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۹ ۱۸:۰۱

اسراییلی ها خوی وحشی گری و شیطانی دارند .توهم برگزیده بودن توسط خداوند و توهم برتری.بیدارید شید .همش چیزیه که تو سرتون کردن.دروغه . دیر یا زود از هم پاشیدید و این انسانیته که همیشه پیروزه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۹ ۱۸:۰۴

دین مسلمان حضرت محمد ص کامل ترین و آخرین دینی است خدا بر انسان نازل کرده و اگر این دین خدا درست اجاره بشه به هیچ انسان آزاده ای ظلم نخواهد شد آنها مسلمان هستند و این دستورالعمل دین خدا است که با اسیران مدارا کنید بله این مهربانی‌های که می بینید اطاعت از فرمان خدا است و سلام

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۰ ۰۵:۴۳

همه ادیان مقدس و پاک هستند و هیچ دینی از دین دگری سرتر نیست

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۰ ۰۹:۳۴

👍👍👍گل گفتی چقدر این حرفا از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و امامان شنیدیم

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۰ ۱۱:۵۶

کاملا درسته احمدجان

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۹ ۱۹:۴۵

خدایا شکرت این رفتار دوستانه و با کرامت مردم متمدن فلسطین باعث محبوبیت بیشتر اونها در جهان شده باعث شده ک همه کنجکاو بشن و به دنبال حقیقت بگردن و دست از حمایت‌های کورکورانه از اسرائیل بردارن ، دیگه به رسانه‌ها و دولتمردان خودشون اعتماد نکنن

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۹ ۲۲:۱۸

آفرین بر انسانیت که پایه واساس دین مبین اسلام است قطعا این برخورد بر خلاف رفتار وحشیانه اسراییلی ها هیچ وقت فراموش نخواهد شد...

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۹ ۲۳:۵۲

عالی

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۰ ۰۰:۱۶

اسلام نماد انسانیت الله اکبر

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۰ ۰۳:۳۷

مگه زنم اسیرکرده بودن؟