• چهارشنبه / ۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402090805736
  • خبرنگار : 71368

با حکم وزیر کشور؛

دبیر شورای عالی ترافیک کشور منصوب شد

دبیر شورای عالی ترافیک کشور منصوب شد

با حکم وزیر کشور مجتبی شفیعی به عنوان مدیرکل حمل و نقل و دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور منصوب شد.

به گزارش ایسنا، مجتبی شفیعی با حکم وزیر کشور به عنوان مدیرکل دفتر حمل و نقل و دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور منصوب شد.

در حکم شفیعی که به امضای احمد وحیدی وزیر کشور رسیده، آمده است: نظر به مراتب تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند و بنا به پیشنهاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی و هماهنگی لازم با کمیته انتصابات، جنابعالی را به عنوان مدیر کل دفتر حمل و نقل و دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور منصوب می نمایم.

 دکتر وحیدی در بخشی از این حکم خاطر نشان کرده است: با استفاده از تمامی ظرفیت ها و اختیارات، نسبت به سیاست گذاری، برنامه ریزی، هماهنگی و پیگیر ی لازم برای تحقق تکالیف و ماموریت های قانونی و اهداف برنامه‌ای، تمام مساعی خود را به کار بگیرید.

وزیر کشور سیاست گذاری در راستای بهبود جامع شاخص های حمل و نقل و ترافیک شهرهای کشور، برنامه ریزی در جهت توسعه شهری انسان گرا با تکیه بر حمل و نقل همگانی و پاک، راهبری منظم و تخصصی دبیرخانه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور، توسعه هوشمند سازی مدیریت ترافیک شهری با فناوریهای نوین و بکار گیری هوش مصنوعی، پیگیری تکالیف دستگاه های وظیفه مند و سازمان ها در اجرای قانون هوای پاک، برنامه ریزی جهت افزایش سطح ایمنی در ترددهای شهری و کاهش حوادث رانندگی، استفاده از خوشه های دانش بنیان نوآور و خلاق و تجارب موفق جهانی در مدیریت ترافیک، بکارگیری ظرفیت متخصصین و نخبگان در تدوین راهکارهای نوین علمی موضوع مسئولیت و بازنگری در قوانین مقررات و ضوابط مربوطه با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط را از اولویت های این حوزه برشمرد.

وحیدی در پایان این حکم افزوده است: توفیقات روز افزونتان را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رویکرد تحولی دولت مردمی سیزدهم در ذیل تفضلات پروردگار متعال، عنایات اهل بیت (ع) و تحت منویات رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی ) خواستارم.

بر اساس این گزارش، مجتبی شفیعی دارای دکتری عمران – راه و ترابری از دانشگاه علم و صنعت است و در سوابق اجرایی او معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری تهران، مدیر کل برنامه ‌ریزی و توسعه روستایی سازمان شهرداری‌ها، دبیر شورای هماهنگی ترافیک شهرهای کشور، رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، مجری طرح نوسازی ناوگان سنگین فرسوده کشور، مدیرکل دفتر هماهنگی و ارزیابی نظام های حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و رییس هیات مدیره اتحادیه سازمان های تاکسیرانی سراسر کشور و ... به چشم می‌خورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha