• جمعه / ۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402090301527
  • خبرنگار : 71628

بی‌توجهی ساکنان شمال غزه به هشدارهای صهیونیست‌ها

بی‌توجهی ساکنان شمال غزه به هشدارهای صهیونیست‌ها

ارتش رژیم صهیونیستی در اولین ساعات برقراری آتش‌بس از مردم غزه خواست به مناطق شمالی آن بازنگردند. با این حال بسیاری از ساکنان این مناطق بدون توجه به هشدارهای داده شده در حال بازگشت به خانه‌های خود هستند.

به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت‌های جنگی خود علیه مردم غزه، اعلامیه‌هایی را در این شهر ریخته است که از ساکنان آن می‌خواهد به خانه‌های خود در مناطق شمالی بازنگردند، چراکه این منطقه با وجود آتش‌بس چهار روزه که از صبح جمعه برقرار شد، هنوز یک منطقه جنگی است.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که در مقابل، مقامات فلسطینی از آوارگان غزه خواسته‌اند پس از برقراری آتش‌بس به خانه‌های خود بازگردند.

در همین حال، ساکنان بیت حانون در شمال شرق نوار غزه پس از خروج نظامیان رژیم صهیونیستی و اجرایی شدن آتش‌بس، در حال بازگشت به خانه‌های خود هستند.

روز چهارشنبه، رژیم صهیونیستی و حماس تایید کردند که بر سر برقراری آتش‌بس چهار روزه در نوار غزه توافق شده است که به موجب آن تمامی درگیری‌ها در این مدت متوقف و ۵۰ اسیر رژیم صهیونیستی در نزد نیروهای مقاومت فلسطین در ازای ۱۵۰ فلسطینی مبادله می‌شوند.

پیشتر، وزارت امور خارجه قطر گفته بود که آتش‌بس صبح جمعه آغاز می‌شود و حماس ۱۶ عصر همان روز اولین اسرا را آزاد می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۳ ۱۷:۱۳

چقدر خوشحا ل کننده که مردم غزه رو آزاد سلامت ببینیم

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۳ ۱۸:۱۳

کسی نمیتونه جلو سیل خروشان بایسته .کسی نمیتونه عشق به وطن رو به این شکل معنی کنه . لعنت بر ادمکش.لعنت دنیا و اخرت بر اسراییل. اخرای عمرته

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۳ ۱۸:۳۱

لعنت بر اسرائیل یهود اشغالگر مردک نتانیاهو اگه جرات داره برود داخل خیابون حتی باهزاران محافظ باشه تکه پاره میشه کافربی دین کثیف پلید کودک کش مردک بازور اسلحله میخاد یک کشور رو تصرف کنه ولی کورخونده بجزمردم فلسطین مظلوم و مستضعف خدا حامیشان هست ما ملت ایران حامیشان هستیم لعنت بربایدن که نقشه کش خودشه ونتانیاهو انشاالله دوقلاده شان نتانیاهووبایدن سکته کنند

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۳ ۲۱:۵۹

انشاالله که جنگ برای همیشه تمام شه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۳ ۲۲:۱۶

۱۵۰در مقابل پنجاه اسیر یعنی ارزش هر اسیر اسرائیلی سه برابر فلسطینی

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۴ ۰۷:۵۱

به کدوم خانه اگه خانه ای مونده باشه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۴ ۰۹:۱۰

چقدر دلم برای این مظلوما سوخته تنتون گرفتار دشمن نباشه سلامت باشین وپیروز میدون، خدایا یاوربی پناهان باش دشمنان این مردم مظلوم ومسلمون رو نابودکن بخداهمین بدبخت بیچاره هان که کشته میشن اگرنه پولداراشون ازمملکت رفتن به هرتیردشمن باید تیری پرتاب کرد خداقوت حماس