• شنبه / ۲۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402082719369
  • خبرنگار : 50123

در دور دوم سفر رئیسی صورت گرفت؛

اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به مجتمع‌های گلخانه‌‎ای چهارمحال و بختیاری

اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به مجتمع‌های گلخانه‌‎ای چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان، ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب از تعهدات وزارت نفت بابت گازرسانی به مجتمع‌ها و واحدهای گلخانه‌ای در استان تخصیص یافت.

حسین برزگر ۲۷ آبان‌ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در دور دوم سفر رییس جمهور به استان پروژه‌هایی همچون اجرای سامانه نوین آبیاری در سطح ۲۰۰۰ هکتار، بهره‌برداری از پروژه‌های تامین و انتقال آب به مساحت ۱۱۰۰ هکتار، لایروبی ۱۳۰ رشته قنات طی یک سال گذشته در مجموع با اعتبارهزینه شده ۳۱۷ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: از ۱۴۷۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب دور اول سفر بیش از ۶۲ درصد آن محقق شده و با تخصیص‌هایی که از سوی رئیس‌جمهور اعلام شد امیدواریم هر چه سریع‌تر ۱۰۰ درصد تعهدات سال اول محقق شود، علاوه بر مصوبات دور اول سفر،۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب به پروژه‌های تامین و انتقال آب در حوزه کارون برای پروژه‌های نیمه تمام اختصاص یافت.

برزگر گفت: در دور دوم سفر عملیات اجرایی مجتمع گلخانه‌ای گندمان، مجتمع دامپروری گندمان، شهرک گلخانه‌ای نقنه و مجتمع دامداری شهر سامان آغاز شد.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در دور دوم سفر۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب از تعهدات وزارت نفت بابت گازرسانی به مجتمع‌ها و واحدهای گلخانه‌ای در استان تخصیص یافت.

به گفته وی، سرمایه‌گذاران شهرک تخصصی بادام طرح‌ها و جواز تاسیس واحدهای سرمایه‌گذاری با دستان رئیس جمهور تقدیم سرمایه‌گذاران شد و به طور رسمی شهرک تخصصی بادام کار خود را آغاز خواهد کرد.

برزگر خاطرنشان کرد: در دور دوم سفر و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عملیات اجرایی دامداری ۳۰۰۰ رأسی دام مولد در شهرستان کوهرنگ به عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در استان، به مساحت ۳۲ هکتار با حجم سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومان از سوی هلدینگ شستا آغاز شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha