• جمعه / ۲۶ آبان ۱۴۰۲ / ۰۷:۵۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402082417736
  • خبرنگار : 71649

استپانیان: حواشی نمی‌تواند سپاهان را خراب کند

استپانیان: حواشی نمی‌تواند سپاهان را خراب کند

کاپیتان سابق سپاهان می‌گوید این تیم در بازی‌های گذشته درخشان ظاهر شده و حواشی نمی‌تواند سپاهان را خراب کند.

به گزارش ایسنا، سپاهان با پیروزی مقابل پرسپولیس ششمین پیروزی خود را در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر به دست آورد. شاگردان مورایس با دو بازی کمتر با ۱۵ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.

لئون استپانیان، کاپیتان سال‌های دور سپاهان در لیگ برتر در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت کنونی این تیم اظهار کرد: ابتدا باید بگویم سپاهان پیروزی خوبی مقابل پرسپولیس به دست آورد. بازی سختی برای هر دو تیم بود و به نظرم نتیجه فوق‌العاده‌ای برای شاگردان مورایس به دست آمد. آن‌ها در بیشتر دقایق بازی از پرسپولیس بهتر بازی کردند و با تمرکز بالا به میدان رفته بودند. شاگردان مورایس با وجود مشکلات اخیر در بازی با پرسپولیس خود را آماده نشان دادند.

ضربه سپاهان به عمق پرسپولیس

او ادامه داد: امسال سپاهان درگیر اتفاقات زیادی بود. در فوتبال دنیا و به خصوص در ایران این نوع اتفاقات همیشه وجود دارد. به نظرم کسر این چهار امتیاز اصلا مهم نبود چون تازه ابتدای فصل است. قهرمان در فوتبال ایران در دو هفته آخر مشخص می‌شود و سپاهان باید به فکر جمع کردن امتیازات لازم باشد. تا اینجای کار سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس خود را خوب نشان داده‌اند. این سه تیم برای قهرمانی می‌جنگند و دیگر تیم‌ها باید برای رتبه میان جدولی و بقا در لیگ بجنگند. در نیمه دوم لیگ هم کار سخت تر خواهد شد و هیچ تیمی به این راحتی نمی‌خواهد امتیاز از دست بدهد. 

حواشی نمی‌تواند سپاهان را خراب کند

این پیشکسوت ارمنستانی باشگاه سپاهان درباره عملکرد و شرایط سپاهان در فوتبال آسیا عنوان کرد: آن اتفاق مقابل الاتحاد برای من تعجب برانگیز و دردناک بود و نمی‌دانم چرا آن اتفاق رخ داد اما به هر حال گذشت. سپاهان مقابل آلمالیق درخشان ظاهر شد و نشان داد که این حواشی تیم آن‌ها را خراب نمی‌کند. امیدوارم سپاهان بتواند به خواسته خودش برسد و برای این تیم و دیگر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت دارم.

او درباره نقاط ضعف سپاهان و عملکرد بحث برانگیز این تیم در خط دفاع طی هفته‌های گذشته بیان کرد: آن‌ها ابتدای فصل بازیکنان خوبی جذب کردند و این نقطه ضعف خط دفاعی چیزی نیست که نشود آن را درست کرد. سپاهان کادرفنی بزرگی دارد و حتما به این مساله فکر کرده‌اند. اگر لازم باشد بازیکن اضافه می‌کنند. البته به نظرم به یکی دو بازیکن در خط دفاع نیاز دارد و قطعا به دنبال ترمیم خواهند رفت اما باید ببینیم می‌توانند در نیم فصل بازیکنان مدنظرشان را جذب کنند یا خیر.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha