• چهارشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402082417628
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان:

آئین تکریم از خیریه‌های اردبیل برگزار می‌شود

آئین تکریم از خیریه‌های اردبیل برگزار می‌شود

ایسنا/اردبیل مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۲۹ آبان ماه آئین تکریم و بزرگداشت خیریه‌های استان اردبیل برگزار می‌شود.

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در جلسه شورای مدیران کمیته امداد در اردبیل اظهار کرد: مقدمات برگزاری این آئین با تلاش دست اندرکاران و مجموعه دستگاه‌های اجرایی فراهم شده که امیدواریم ۲۹ آبان ماه این مراسم با حضور بیش از ۳۵۰ میهمان استانی و مسئولان کشوری برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: برای این مراسم ۷۰ موسسه خیریه شناسنامه دار شناسایی و دعوت شده و در کنار آن فعالان ۱۶۰ مرکز نیکوکاری نیز حضور خواهند داشت.

مدیرکل کمیته امداد اردبیل بیان کرد: با تدبیر کمیته امداد در برخی از استان‌ها این آئین تکریم طراحی و تدارک دیده شده و ما نیز ۲۹ آبان ماه میزبان خیران و فعالان این عرصه در سطح استان خواهیم بود.

حسین‌نژاد افزود: در گذشته برای مفاخر و شخصیت‌های هنری، اجتماعی و فرهنگی این استان آئین‌های گرامی‌داشت متعددی برگزار شده بود که در تداوم این امر ارزشمند آئین تکریم از خیریه‌ها نیز برگزار می‌شود.

وی تکریم ارباب رجوع و مراجعین را بسیار با اهمیت توصیف کرد و گفت: باید از هر فرصت برای پاسخگویی به مطالبات مردم استفاده کنیم و با وجود تنگناهای مالی شایسته است با اخلاق نیکو و روی گشاده پذیرای مددجویان و خانواده‌های نیازمند باشیم.

مدیرکل کمیته امداد اردبیل از معاونین کمیته امداد خواست؛ در چهار ماهه پایانی سال پیگیر توافقنامه‌ها و جذب اعتبارات ملی و استانی باشند تا در کمترین زمان تخصیص و جذب منابع رقم بخورد.

حسین‌نژاد تصریح کرد: با همکاری بنیاد مسکن برای پروژه‌های مسکن قرار است زمین‌های مناسب در محدوده روستاها اختصاص یابد تا روستاییان نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد از این زمین‌های رایگان برای ساخت مسکن استفاده کنند.

حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: این منابع صرف پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمام کمیته امداد در رسیدگی به خانواده‌های نیازمند خواهد شد تا بتوانیم بخش عظیمی از دغدغه‌های آنان را رفع کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha