• سه‌شنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402082316660
  • خبرنگار : 50228

سرمربی سابق: فولاد از بحران خارج می‌شود

سرمربی سابق: فولاد از بحران خارج می‌شود

ایسنا/خوزستان سرمربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان می گوید تیم مارتینس از این بحران خارج خواهد شد.

عزیز فریسات در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت تیم فوتبال فولاد، اظهارکرد: با توجه به اینکه فولاد ابتدای فصل موفق نشد نتایج لازم را کسب کند، همه هواداران از فولادی که همیشه مدعی بوده و حتی قهرمانی و حضور در آسیا را در کارنامه دارد، انتظار دارند که همیشه برای گرفتن سهمیه و حتی قهرمانی بجنگد که واقعا انتظار نادرستی هم نیست اما نتایج ضعیف لیگ بیست و سوم باعث شده هواداران فولاد ناراضی باشند و دل خوشی از تیم خود نداشته باشند.

وی ادامه داد: متاسفانه حضور آقای منصوریان در ابتدای فصل که با نتایج ضعیف همراه بود یکسری حواشی برای فولاد ایجاد کرد و باعث شد روز به روز این حواشی بیشتر شود که البته با تغییر و تحولی که در راس کادر فنی ایجاد شد و مارتینس جایگزین منصوریان شد، کمی وضعیت فولاد متحول شد. فولاد با مارتینس دو برد متوالی داشت و کمی جایگاهش در جدول تغییر کرد. هر چند این بردها با صلابت لازم نبودند اما چون شخصیت تیمی فولاد با توجه به اتفاقاتی که پشت سر گذاشته بود دچار خدشه شده بود، به نظرم حتی به چنین بردهایی هم نیاز داشت. البته فولاد در ادامه دو شکست متوالی را هم تجربه کرد که یکی از این شکست‌ها برابر تیم تازه وارد شمس آذر قزوین به لیگ برتر بود و وقتی این تیم در اهواز فولاد را شکست داد، باز هم هواداران دلخور شدند چون انتظارشان تداوم بهبود وضعیت تیم بود که خوشبختانه فولاد با برد مقابل آلومینیوم توانست به این انتظار پاسخ دهد.

این مربی فوتبال خاطرنشان کرد: مردم خوزستان و هواداران فولاد با نگاه به جدول رده‌بندی که حاکی از قرار داشتن فولاد و دو نماینده دیگر استان در رده‌های پایین جدول است، هم انگیزه‌شان را از دست داده‌اند و هم دلخور هستند. به هر حال فولاد متعلق به هوادارانش است و آن ها حق دارند که نسبت به وضعیت این تیم نگران باشند. تاکید می‌کنم انتظار هواداران این است که وضعیت فولاد روز به روز بهتر شود و این روند همراه با کسب نتایج بهتر باشد. امیدوارم این مهم هر چه سریع‌تر برای تیم فولاد رقم بخورد.

وی تاکید کرد: به آینده فولاد و این که از این بحران خارج شود خوشبین هستم زیرا فولاد تیم بزرگ و باریشه‌ای است و می تواند به وضعیت بهتری برسد. فقط متاسفانه اتفاقات ابتدای فصل این تیم را به این روز انداخته است که تا این حد امتیاز از دست بدهد اما آینده برای فولاد می تواند روشن باشد.

فریسات بیان کرد: در حال حاضر همه باید یکدل و هم‌راستا برای کمک به فولاد گام بردارند تا در نهایت فولاد متضرر نشود. به هر حال ضعف‌هایی وجود دارد که حتما باید از سوی باشگاه و مارتینس برطرف شوند. مدیریت باشگاه نیز باید به فکر باشد و عملکردش از وضعیت فعلی بهتر باشد، ضمن این که باید خواسته هواداران را هم مدنظر قرار دهد و اینکه بخواهد خودش به تنهایی و بر اساس نظرات خود کار کنند، تفکر درستی نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha