• یکشنبه / ۲۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۹:۱۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402082115543
  • خبرنگار : 71649

گل‌محمدی: خطای قبل از گل سپاهان اشتباه بود/ به خاطر نقل‌وانتقالات ضعیف افت کردیم

گل‌محمدی: خطای قبل از گل سپاهان اشتباه بود/ به خاطر نقل‌وانتقالات ضعیف افت کردیم

سرمربی پرسپولیس گفت: روی صحنه‌ای هم که حریف به گل رسید و داور قبلش خطا گرفت، اصلا خطایی نبود و هیچ اتفاقی رخ نداد و خیلی راحت داور به اشتباه به حریف ضربه ایستگاهی داد

به گزارش ایسنا، پرسپولیس در مهم‌ترین بازی هفته دهم در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با یک گل مغلوب سپاهان شد. یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: در مجموع بازی خبوی بود. در نیمه اول یکی، دو موقعیت خوب داشتیم. تیم حریف در نیمه دوم شروع خوبی داشت. روی صحنه‌ای هم که حریف به گل رسید و داور قبلش خطا گرفت، اصلا خطایی نبود و هیچ اتفاقی رخ نداد و خیلی راحت داور به اشتباه به حریف ضربه ایستگاهی داد و خیلی خوب استفاده کردند. یک گل استثنایی هم زدند. اختلاف بازی یک گل نبود. فقط یک ضربه کاشته سرنوشت بازی را رقم زد.

  • ببینید:

ویدیو/ صحبت‌های یحیی گل‌محمدی بعد از شکست برابر سپاهان

گل‌محمدی تصریح کرد: در کل ۹۰ دقیقه چند موقعیت خوب داشتیم و باید از آن‌ها نهایت استفاده را می‌بردیم. در بازی‌های بزرگ تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده کند، پیروز می‌شود. سپاهان در نیمه دوم با تعویض‌های خوبی که داشت توانست انرژی خوبی به تیم دهد. باریکنان ما هم هرچه در توان داشتند پیاده کردند و در این شرایط سخت و جو و زمین مبارزه کردند. اختلافمان تنها یک کاشته بود که حریف از آن استفاده کرد.

او در خصوص فاز دفاعی تیمش تاکید کرد: قدرت دو تیم و اینکه گل اول را در این بازی‌های بزرگ نخورند، بازیکنان را مجبور می‌کند که محتاط‌تر عمل کرده و در بحث دفاعی انرژی و سازماندهی بیشتری داشته باشند. در این بازی‌ها فکر نمی‌کنم بتوان بیش از دو، سه موقعیت به وجود آورد.

موجودی ما همین بود

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه متاسفانه مرتضی پورعلی‌گنجی، یاسین سلمانی، وحید امیری و نبیل باهویی را به خاطر مصدومیت از دست دادیم، ادامه داد: این‌ها بازیکنانی هستند که می‌توانستند به تیم انرژی داده و به خط حمله کیفیت دهند. به هر حال موجودیمان همین بود و هر کاری توانستیم در زمین کردیم، اما متاسفانه باختیم.

این نتایج به خاطر نقل‌وانتقالات ضعیف است

گل‌محمدی ادامه داد: در ۳ هفته اخیر ششمین بازی ما بود و سپاهان پنج بازی کرده است. با توجه به مصدومیت‌های زیادی که برای تیم به وجود آمد و دوری خیلی از بازیکنان، افتی در چند بازی اخیر داشتیم ولی به هر حال ممکن است کسانی بر علیه تیم بتازانند و حمله‌ور شوند؛ این حس‌وحال را باید ابتدای فصل می‌داشتند و این فشارها را در زمان نقل‌وانتقالات می‌آوردند. در آن زمان ساکت بودند و الان به شرایطی رسیده‌ایم که تازه یادشان افتاده چرا اینطور شده است. باید از قبل فکر می‌کردیم و جلو این اتفاقات گرفته می‌شد. نتایجی که گرفته شده اینطور نیست که افتی در همین بازی‌ها باشد؛ این یک روند است و در شروع نقل‌وانتقالات ضعیف ظاهر شدیم و نتوانستیم حتی تیم خودمان را حفظ کنیم تا کار به اینجاها کشید.

او با رد کم‌کاری مدیریت باشگاه  پرسپولیس به دلیل امکان تغییرات مدیریتی، یادآور شد: برخی محدودیت‌ها برای تیم ما به وجود آمد. وقتی به این مسائل فکر می‌کنم، می‌بینم همه باشگاه‌ها کار خودشان را کردند و بازیکنان‌شان را گرفتند و ثبت کردند. اتفاق خاصی نیفتاد، اما فقط ما نتوانستیم تیم خودمان را تقویت کنیم‌. باید این سوال را از خودشان بپرسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۲۱ ۱۹:۳۹

سلام. جناب گل محمدی، تیم شما از 2 مشکل حاد رنج می برد. اول اینکه بازیکنان شما در نیمه دوم بشدت تحلیل می روند تا جایی که اکثر پاس های انها به نفر هم تیمی خودی نمی رسد! ضمنا برنامه تیم بدنسازی شما احتیاج مبرم به بازنگری اساسی دارد، برنامه فعلی بدنسازی تیم ، مختص به زمانی بوده است که تمام نفرات، سالم در خدمت تیم بوده اند ولی شما اکنون یک تیم مصدوم دارید و فشار بی حدی بر بازیکنان فیکس فعلی می اید. در نتیجه تغییر در برنامه بدنسازی ضروری است. جناب گل محمدی، با اینکه شما مربی بزرگ و با سبک و کلاس هستید ولی اکنون 4 بازی است که تاخیر در تعویض بازیکنان، به تیم پرسپولیس ضربه زده است. امید است 4 بازی گذشته را با دقت انالیز کنید تا به علت عدم نتیجه گیری تیم پی ببرید.

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۲۱ ۲۱:۰۳

حتما توقع داشتی علاوه بر اینکه خودت خرید میکنی سایر تیمها هیچ خریدی نکنن. بابا جون نصف لیگ رو خریدین بازم میگی کمه؟

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۲۱ ۲۱:۵۵

لطف کن بهانه نیار جناب گل محمدی تیم ۹۰دقیقه هیچ موقعیت زدن گلی ایجاد نمیکنه هیچ برنامه‌ای نداری برای دقایق بازی هیچ تاکتیک جدیدی تست نمیکنی از اول فصل پرسپولیس امسال بسیار ضعیف بازی میکنه هافبک باید موقعیت سازی کنند

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۲۴ ۱۳:۴۹

با احترام نسبت به نتایج ضعیف و نسبتا متوسط پرسپولیس اینکه چرا خوب گلزنی ندارند و یا تیم در نیمه زمین خود فقط رفع تکلیفی به هم پاس میدهند و یا اصلا هجومی نیستند بخاطر ضعف در گرفتن بازیکن خوب نسبت به سایر تیم ها میباشد مهاجم که در حد لیگ یک هم نیست شهاب زاهدی بخاطر دلال بازی امده و یا باهویی هم بخاطر درویش و فساد در فوتبال امده جناب گل محمدی دستش نسبت به خط حمله خیلی بسته هست باید مثل تیم سپاهان و یا استقلال بازیکن واقعا گلزن بخرد نه دلال بازی بشه و سود از خرید ببرند به هر حال ضعف پرسپولیس از نبود مهاجم نوک هست و تقویت سیستم بدنی بازیکنا ن