• یکشنبه / ۲۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402082115020
  • خبرنگار : 71460

انریکه هنوز از ام‌باپه راضی نیست

انریکه هنوز از ام‌باپه راضی نیست

سرمربی پاری سن ژرمن، با وجود اینکه مهاجم فرانسوی هت‌تریک کرد و تیمش را به صدر جدول لیگ رساند، گفت که از کیلیان ام‌باپه خیلی راضی نیست.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، تیم‌های پاری سن ژرمن و رنس به مصاف هم رفتند که در نهایت، پی اس جی با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید. کیلیان ام‌باپه هر ۳ گل پاریس را به ثمر رساند.

به این ترتیب کیلیان ام‌باپه تعداد گل‌هایش را در این فصل به ۱۳ گل رساند. این در حالی است که او تنها در ۱۱ بازی حضور داشته است.

لوئیس انریکه بعد از این دیدار به آمازون پرایم گفت: امروز از کیلیان خیلی راضی نیستم. در مورد گل‌ها من چیزی برای گفتن ندارم و هیچ شکایتی ندارم اما فکر می‌کنم او می‌تواند به روشی متفاوت به تیم کمک کند چرا که او بازیکن بسیار مهمی است. ما فکر می‌کنیم کیلیان یکی از بهترین بازیکنان جهان است، شکی در این نیست ولی ما به کارهای بیشتری از او در زمین نیاز داریم و می‌خواهیم او کارهای بیشتری انجام دهد. این نظر من است.

پاری سن ژرمن که روز سه شنبه برابر میلان در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد، توانست در این دیدار جبران مافات کند و ۳ امتیاز را به دست بیاورد. وضعیت تیم در لیگ قهرمانان چندان تعرفی ندارد. در گروه تیم پاریسی، بوروسیا دورتموند با ۷ امتیاز در صدر قرار دارد و پاری‌سن ژرمن با ۶ امتیاز دوم است. میلان و نیوکاسل هم به ترتیب با  ۵ و ۴ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم هستند تا کار برای صعود برای همه تیم‌ها سخت باشد.

ام‌باپه: دوست دارم در هر بازی گل بزنم

ام‌باپه در پاسخ به سوالی درباره عملکرد خود، به آمازون پرایم گفت: با کمال تواضع، نیازی نیست که خیلی توضیح دهم چون توانستم هت‌تریک کنم. دوست دارم در هر بازی گل بزنم و خوب بازی کنم. هدف من این است که همیشه تا جایی که می‌توانم به تیمم کنم. تمام تمرکز من روی کمک به تیم و پیشرفت تیم است.

کیلیان ام‌باپه با این هت‌تریک، حالا ۱۵ گل در این فصل برای پی اس جی در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده است. 

پنجمین برد متوالی در لیگ، پاری سن ژرمن را یک امتیاز بالاتر از نیس قرار داد تا تیم انریکه در صدر جدول رده بندی قرار داشته باشد و رمس با هفت امتیاز کمتر در رده چهارم قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha