• شنبه / ۲۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402082014554
  • منبع : بازار

همه چیز درباره فارم تحقیقاتی بایولوئنس

همه چیز درباره فارم تحقیقاتی بایولوئنس

استفاده از آنزیم‌های متفاوت در صنعت دام و طیور امروز به عنوان یک ضرورت جدی در سطح جهانی تبدیل شده است. بشر هر روز در راه رسیدن به روش‌های بهینه و علمی است تا بتواند دام و طیور، آبزیان و حتی زنبورهای عسل را به عنوان اصلی‌ترین منبع تغذیه جهانی را با بهره‌مندی از آنزیم‌های متفاوت، سالم‌تر و کم‌هزینه‌تر به دست مصرف‌کننده برساند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت بایولوئنس،  به عنوان یکی از مهم‌ترین تولیدکننده‌ آنزیم‌ها در همه مراحل تلاش دارد تا با بهره‌گیری از دانش روز و علم تخصصی پرورش آنزیم برای دام و طیور، راه را برای رسیدن به محصولی علمی و کامل برای استفاده زنجیره‌های تامین و پرورش دهندگان طیور فراهم آورد و از این رو توانسته با در اختیار داشتن یکی از بزرگترین فارم تحقیقاتی دام و طیور در کشور با بیش از ۳۰۰۰ قطعه مرغ به عنوان تنها تولیدکننده‌ آنزیم و پروبیوتیک در ایران باشد که فارم اختصاصی تحقیقاتی دارد.

طراحی و قطعه‌بندی فارم تحقیقاتی بایولوئنس دقیقا" بر اساس استانداردهای جهانی فارم‌های آزمایشگاهی در جهان انجام شده است که یک نمونه بی‌بدیل در ایران است.

در این فارم تحقیقاتی تست محصولات در دو حوزه in vitro  و in vivo  انجام می شود که روند بسیار موثری روی تحقیقات علمی در حوزه آنزیم دارد.

دکتر کرم زاده،‌ مدیر مدیر تحقیق و توسعه بخش دام و طیور و آبزیان بایولوئنس، درباره این فارم تحقیقاتی گفت: فارم تحقیقاتی بایولوئنس از سال ۹۹ راه اندازی شده است . این فارم سوله ای دارد با ظرفیت ۱۰۰۰۰ قطعه مرغ گوشتی که ما آن را بر اساس نوین‌ترین شیوه‌های علمی، پن‌بندی کرده‌ایم.

بررسی علمی خوراک طیور با استفاده از آنزیم و پروبیوتیک

وی ادامه داد:  این فارم دارای ۲۰۴ پن تحقیقاتی است که ابعاد هر پن یک در یک است و در هر یک پن می‌توانیم ده تا دوازده پرنده داشته باشیم و همچنین  سیستم آبخوری شش تیماره ایجاد کرده‌ایم که یعنی می‌توانیم روی محصولاتی که در آب حل می‌شوند هم کار تحقیقاتی انجام دهیم.

کرم زاده با بیان اینکه این فارم  از بزرگترین فارم های تحقیقاتی کشور است،‌ افزود: این تنها فارم تحقیقاتی در کشور است که همه تیمارها در یک سالن وجود دارد. امروز ظرفیت ما دوهزار قطعه پرنده است که در هر دوره و در یک سالن، یک شرایط می توانیم  با تکرار زیاد و مستمر، کار تحقیقاتی انجام بدیم و فضای زیادی که بر این اساس در اختیار داریم این فارم را به یکی از  بهترین سایت‌های تحقیقاتی کشور تبدیل کرده است.

به گفته کرم‌زاده در این فارم معادل ارزش غذایی آنزیم، پروبیوتیک و پروآنزیم‌ها در خوراک طیور بررسی می‌شود  و همچنین محصولات تولیدی بایولوئنس با محصولات با کیفیت جهانی به صورت دوره‌ای مورد مقایسه قرار می‌گیرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha