• شنبه / ۲۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402082014304
  • منبع : بازار

سقف شینگل تخت جمشید

سقف شینگل تخت جمشید

استفاده از سقف شیروانی ارتباط تنگاتنگی با محلی که پوشش سقفی می خواهد در آنجا بنا شود دارد و این مسئله ای نیست که بتوان با سهل انگاری و ساده سازی شرایط از آن عبور کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت پوش بام تخت جمشید، سقف های شیبدار می توانند در نهایت به بهینه سازی مصرف انرژی کمک کنند. پس با توجه به شرایط سخت اقتصادی مردم در بنا کردن خانه های خود نگاه ویژه ای به سقف شیبدار و پوشش های مربوط به آن دارند. ما در صنایع افق راز تخت جمشید با همت کارشناسان خود به صورت ویژه ای به تولید سقف های شیروانی و مشتقات آن می پردازیم. در این نوشتار هم تصمیم داریم که ضمن معرفی سقف شیروانی به یکی از بهترین تولیدات خود یعنی سقف شینگل هم اشاره کنیم.

استفاده از سقف شیروانی ارتباط تنگاتنگی با محلی که پوشش سقفی می خواهد در آنجا بنا شود دارد و این مسئله ای نیست که بتوان با سهل انگاری و ساده سازی شرایط از آن عبور کرد. سقف های شیبدار می توانند در نهایت به بهینه سازی مصرف انرژی کمک کنند. پس با توجه به شرایط سخت اقتصادی مردم در بنا کردن خانه های خود نگاه ویژه ای به سقف شیبدار و پوشش های مربوط به آن دارند. ما در صنایع افق راز تخت جمشید با همت کارشناسان خود به صورت ویژه ای به تولید سقف های شیروانی و مشتقات آن می پردازیم. در این نوشتار هم تصمیم داریم که ضمن معرفی سقف شیروانی به یکی از بهترین تولیدات خود یعنی سقف شینگل هم اشاره کنیم.

به جهت اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۱۷۹۰۱۹۵ و ۰۹۳۹۱۷۹۰۱۹۵ و ۰۲۶۳۴۲۳۸۲۳۱ تماس حاصل نمایید.

دلایل بهره برداری از سقف شیبدار

سقف های شیروانی شیبدار ارتباط مستقیمی با شرایط آب و هوایی منطقه دارند و هر مقدار که بارش برف و باران بیشتر شود استفاده از اینگونه سقف های نیز توجیه پذیرتر جلوه می کند. تجمع آب باران در سقف های مسطح به مرور سبب می شود تا هزینه تعمیرات ساختمان بالا رود، حال آنکه به دردسرش نیز نمی ارزد. اما بهره بردن از سقف شیبدار شما را از مراقبت های پیشین معاف می کند زیرا آب ناشی از باران و برف بر روی این محصول باقی نمی ماند و در نتیجه آسیبی هم به سازه نمی رسد.

سقف شینگل تخت جمشید

مزایا و محاسن بهره مندی از سقف شیبدار

شکل اغلب سقف های شیبدار به صورت مثلثی بوده و طبق نظر کارشناسان مربوطه همین مسئله باعث می شود تا در برابر طوفان های سهمگین، بارش های مکرر برف و باران و... از آسیب مصمون بمانند و کلیت سازه را نیز حفظ کنند. یکی دیگر از مزایای قابل توجه سقف شیبدار عایق بودن آن ها در زمینه حرارتی است و سبب می شود تا افراد در درون منزل در زمستان فضای گرمی را تجربه کنند و در تابستان نیز خنکی مطبوعی پوستشان را مورد نوازش قرار دهد. در رابطه با ذخیره انرژی هم می توان بیان کرد که سقف شیبدار قادر است تا به شما این اجازه را بدهد که بتوانید تهویه مناسبی را تجربه کنید و از طرفی انرژی را نیر در درون ساختمان نگه دارید. ساز و کار مربوط به زهکشی خارجی در سقف شیبدار تقویت و اصلاح شده و همین مسئله نگهداری این محصول را راحت تر جلوه می دهد. حال در ادامه ما به یکی از انواع پوشش های سقفی که شینگل نام دارد اشاره خواهیم کرد و محاسن این محصول را برای شما برخواهیم شمرد.

سقف شینگل

در میان پوشش های سقفی متنوعی که وجود دارد از شینگل در قالب یکی از محبوب ترین ها نام می برند. بطوریکه ما در مجموعه افق راز تخت جمشید تاکیده بسیار زیادی بر تولید باکیفیت این محصول داریم. ورق شینگل غالبا در سقف های شیروانی، گنبدی، سقف ویلا، سردر و در نهایت آلاچیق کاربرد بیشتری دارند. سقف شینگل در مجموعه تخت جمشید عموما از پنج لایه تشکیل شده است ولی هستند مواردی که در قالب یک لایه آجری و گوتیک ساخته و نصب شوند.

سقف شینگل تخت جمشید

لایه های سقف شینگل در مجموعه تخت جمشید

در قسمت قبل اشاره کردیم که شینگل از ۵ لایه به وجود آمده است. حال به صورت جزئی به آن می پردازیم. لایه ابتدایی این محصول از سنگریزه های طبیعی به وجود آمده است و در لایه دوم نیز ما شاهد استفاده از قیر هستیم. لایه سوم سقف شینگل نیز از فایبرگلس اشباع شده تشکیل گردیده که همین امر مقاومت، استحکام و کارایی اینگونه از سقف ها را در پی خواهد داشت. لایه چهارم هم از یک چسب حساس به حرارت برخوردار است که از ان به منظور چسباندن ورق به خود بهره می برند. لایه آخر نیز همان لایه سیلیکونی است که در نهایت مقاومت شینگل را در محل دوچندان می کند.

محاسن استفاده از سقف شینگل شامل چه چیزهایی می شود

استفاده از سقف شینگل آنقدر با مزایایی بیشماری مواجه گشته است که انتخاب دیگر پوشش های سقفی را با مانع رو به رو میکند. ما نیز در صنایع افق راز تخت جمشید به این مسئله آگاهیم و بر این اساس تولید اینگونه از سقف ها را در صدر امور مربوط به خود قرار داده ایم.

سقف شینگل از انعطاف پذیری بسیار خوبی بهره مند است و نصب بسیار سهل و راحت آن استفاده از این محصول را به خوبی توجیه می کند. شما اگر در منطقه بسیار سردی به سر می برید این سقف ها می تواند برای تان سرپناه بسیار مناسبی باشد زیرا تا منفی سی درجه را به آسانی مدیریت میکند. حتی در نواحی بسیار گرم هم اینگونه است که شینگل شما را تنها نمیگذارد و دمایی به اندازه مثبت نود درجه را تاب می آورد. در برابر آتش سوزی های احتمالی بسیار مقاوم است و تحمل بار زیاد را نیز به خوبی داراست. مسئله عایق بودن هم در این میان نباید فراموش شود. سقف شینگل تولید شده در افق راز تخت جمشید هم در برابر سر و صدا عایق مطلوبی به حساب میاید و هم در مواجهه با رطوبت و حرارت خوب عمل می کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha