• جمعه / ۱۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402081913664
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار اردستان تاکید کرد؛

لزوم راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزشِ اردستان

لزوم راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزشِ اردستان

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: اداره ورزش و جوانان اردستان نسبت به راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش شهرستان اردستان اقدام کند.

سید محمدهادی احمدی‌طبا، در دیدار با رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان اردستان اظهار کرد: یکی از ضعف‌هایی که در شهرستان اردستان وجود دارد این است که همیشه تخریب و انتقاد زیاد است در صورتی که تشویق و حمایت وجود ندارد.

وی بر همکاری و تعامل ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان برای رشد ورزش تاکید کرد و افزود: آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان نمی‌توانند از هم جدا باشند، چرا که ساختار حرکتی اکثر ورزشکاران در مدارس آغاز می‌شود. بنابراین ایجاد تعامل و همکاری میان این دو دستگاه تاثیر گذار در جامعه بدون تردید به رشد و توسعه ورزش کمک خواهد کرد. 

به گزارش ایسنا، فرماندار اردستان با بیان اینکه رسانه‌های شهرستان باید در پوشش موفقیت‌های ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی بیشتر تلاش کنند، گفت: پوشش رسانه‌ای در بخش ورزش و جوانان شهرستان اردستان ضعیف است.

احمدی‌طبا با اشاره به اینکه هزینه ورزش کردن در شهرستان اردستان نسبت به دیگر شهرها بسیار کم است، تصریح کرد: با پیگیری‌های نماینده مردم اردستان در مجلس زیرساخت‌های خوبی در روستاهای شهرستان فراهم شده است‌.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اصلی مجموعه حاکمیتی شهرستان حمایت از هیئت‌های ورزشی بوده و تاکنون در حد توان از ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی حمایت کردیم‌ گفت: اداره ورزش و جوانان اردستان نسبت به راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش شهرستان اردستان اقدام کند تا بتوانیم از معادن و صنایع شهرستان در حد توان کمک‌هایی را با هدف کمک به ورزشکاران جذب کنیم.

فرماندار اردستان گفت: صنایع و معادن شهرستان علیرغم اینکه تاکنون کمک‌های زیادی به مجموعه ورزش شهرستان انجام دادند اکنون نیز برای کمک به حوزه ورزش اعلام آمادگی کردند که اینگونه کمک‌ها باید در جهت آموزش و رشد ورزش منطقه هدایت و هزینه شود.

همچنین سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان در این جلسه گفت: روسای هیئت‌های ورزشی سربازان بی‌اسلحه هستند، زیرا بدون اعتبار و بودجه، سنگینی مشکلات حوزه ورزش را بر دوش می‌کشند. 

عباس روحانی با بیان اینکه بسیاری از مسائلی که در این شهرستان وجود دارد ورزش را از ریل خود خارج می‌کند، گفت: با تلاش هیئت‌های ورزشی و همکاران ما در اداره ورزش و جوانان، ورزش اردستان سال گذشته ۳۵۵ درصد رشد تغییرات داشته و توانستیم رتبه اول استان اصفهان را کسب کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha