عیسی زارعی دبیر اجرایی همایش «دین، فرهنگ و رسانه های نوین» امروز،۱۷ آبان در نشست خبری این همایش که در دانشکده دین و رسانه برگزار شد با اشاره به محورهای این همایش گفت: این همایش در چهار محور مبانی و نظریهها، فرصتها و چالشها، کارکردها و مسائل نوظهور و آینده برگزار میشود.
معاون پژوهش دانشکده دین و رسانه دانشگاه صداوسیما به ریز موضوعات همایش اشاره کرد و گفت: دین، فرهنگ و نظامات رسانهای، دین، جهانی شدن و رسانههای نوین، دین و زیباییشناسی رسانه های نوین، زبان دین و زبان رسانههای نوین، دین دیجیتال و رسانههای نوین، روششناسی مطالعات دینی و رسانههای نوین، فرصتها و چالشهای دین در رسانههای نوین، چالشهای اخلاقی حضور دین در رسانههای نوین، چالشهای حقوقی حضور دین در رسانههای نوین، هنرهای رسانهای و عرفیسازی دین، ابعاد دینی و رسانهای چالشهای زیستمحیطی از ریز موضوعات این همایش است.
وی ادامه داد: تنظیمگری رسانههای نوین و حکمرانی فضای مجازی،فرهنگ، حکمرانی و رسانههای نوین، رسانه، خردهفرهنگها و تفاهم فرهنگی، رسانههای نوین، خانواده و سبک زندگی، هویت دینی، عدالتطلبی و رسانههای نوین، دین و قالبهای برنامهسازی در رسانههای نوین، استعاره و تمثیل در رسانههای نوین، فرهنگ و آیندهپژوهی رسانههای نوین، علوم شناختی، دین و رسانههای نوین، هوش مصنوعی، دین و رسانههای نوین، رسانههای نوین و بازآفرینی انقلاب اسلامی، و دین و تنوع زیباییشناسیهای نوظهور از دیگر ریز موضوعات همایش است.
زارعی تصریح کرد: مهلت ارسال چکیده مقالات تا ۲۰ آذر ماه سال جاری بوده و علاقمندان تا ۲۰ بهمن فرصت دارند تا اصل مقالات خود را ارسال کنند.
دبیر اجرایی همایش «دین، فرهنگ و رسانههای نوین» با بیان اینکه نتایج داوری در ۲۵ اسفند اعلام می شود، افزود: این همایش در روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در قم و تهران برگزار میشود.
انتهای پیام
نظرات