• چهارشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1402081712504
  • خبرنگار : 71431

سردار محمد شرفی:

تحریم نشانه ضعف دشمن است/ نتوانستند جلوی پیشرفت ما را بگیرند

تحریم نشانه ضعف دشمن است/ نتوانستند جلوی پیشرفت ما را بگیرند

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا تحریم‌های اعمال شده از سوی دشمنان را نشانه ضعف آنان توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، سردار محمد شرفی در آیین نکوداشت امنیت سازان فاخر که به منظور تقدیر از فرماندهان و افرادی که از سال ۸۸ به بعد مورد تحریم واقع شده‌اند در ستاد مرکزی فراجا برگزار شد، با آرزوی پیروزی و فتح برای مردم فلسطین گفت: نظام سلطه با دو هدف در همان سال‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی به کشور ما تعرض کرد، هدف اول آنان از بین بردن و فروپاشی جمهوری اسلامی بود، چرا که جمهوری اسلامی را مانعی بزرگ برای خود و برهم زننده معادلات خود می‌دید. هدف دوم این افراد نیز تصاحب کردن خاک ایران بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با یاری خداوند، هدایت‌ها و تدبیر حضرت امام (ره) و ایثار و از خودگذشتگی جوانان و رزمندگان دشمن در تصاحب خاک ایران و همچنین نابودی جمهوری اسلامی ناکام ماند، از این رو نیز به ابزارهای دیگری برای تحقق اهدافش روی آورد و ما شاهد آن هستیم که اکنون دشمن دوران تحریم  را برای ایران رقم زده است که هدفش همچنان از بین بردن نظام سیاسی جمهوری اسلامی و تغییر رفتار مدیران و رزمندگان است.

جانشین معاون هماهنگی کننده فراجا اضافه کرد: هدف دیگر دشمنان این بود که آنان با تحریم سعی داشتند که جلوی پیشرفت‌های ما را بگیرد، اما با وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی نتوانستند به اهداف خود برسند و در این حوزه نیز ناکام ماندند.

شرفی با اشاره به اینکه تحریم‌ها تمام دارایی‌ها و نیازهای حیاتی کشور را مورد هدف قرار داده است، گفت: دشمن زمانی که دید تحریم‌ها کارساز نیست، رو به تحریم کردن چهره‌ها آورد، اقدامی که نشان دهنده ضعف آنهاست. شما ببینید دشمن چه کسانی را تحریم کرده است؛ در هرجا که خطری جمهوری اسلامی را تهدید کرده است، چهره‌هایی که از سوی دشمنان تحریم شدند، دقیقا همان افرادی بودند که برای دفاع از جمهوری اسلامی سینه سپر کردند و همین دشمن را عصبانی کرده بود.

به گفته جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا در زمان فتنه حتی دست سربازان هم نلرزید و آنان تمام خطرات را به جان خرید تا نظام جمهوری اسلامی پا برجا و استوارتر از همیشه بماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha