• یکشنبه / ۱۴ آبان ۱۴۰۲ / ۰۷:۴۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402081409639
  • خبرنگار : 71145

عملیات مقاومت علیه اشغالگران در جنین/ هدف قرار دادن جیپ رژیم صهیونیستی با بمب دست‌ساز

عملیات مقاومت علیه اشغالگران در جنین/ هدف قرار دادن جیپ رژیم صهیونیستی با بمب دست‌ساز

خبرنگار الجزیره گزارش داد که نیروهای رژیم صهیونیستی پیش از بامداد روز یکشنبه به شهرهای جنین و نابلس در شمال کرانه باختری یورش بردند.

به گزارش ایسنا، این خبرنگار گفت که درگیری‌هایی بین مبارزان مقاومت فلسطین و نیروهای ارتش اشغالگر هنگام یورش به جنین رخ داد.

خبرنگار الجزیره از درگیری مسلحانه در شهر جنین در شمال کرانه باختری خبر داد و گفت که نیروهای اشغالگر در حال اعزام نیروهای کمکی بیشتر هستند.

وی افزود که سربازان اشغالگر یک خانه را به بهانه حضور افراد تحت تعقیب در آنجا محاصره کردند.

تیپ جنین وابسته به گردان‌های القدس -شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی- اعلام کرد که مواد منفجره را علیه نیروهای اشغالگر اسرائیلی و خودروهای در حال نفوذ به اردوگاه جنین منفجر کرده است.

این تیپ افزود، نیروهای این گروه مقاومت وارد درگیری شدید با اشغالگران شده‌اند.

یک فلسطینی در سحرگاه روز یکشنبه در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر جنین در کرانه باختری بر اثر اصابت گلوله مجروح شد و مجروحیت وی وخیم توصیف شد.

به گفته این خبرنگار، نیروهای اشغالگر صهیونیست همچنین نیمه‌های شب به الخلیل و قصره در جنوب نابلس، عزون در شرق قلقیلیه و حوسان در غرب بیت لحم در کرانه باختری یورش بردند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز تایید کرد، در جریان یورش اشغالگران به شهرک نوبا در شمال غرب الخلیل احمد حابس دبابسه به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسید.

این خبرنگار گزارش داد که در درگیری‌های شرق نابلس سه فلسطینی بر اثر اصابت گلوله نیروهای اشغالگر زخمی شدند. همچنین درگیری‌های مسلحانه بین رزمندگان مقاومت و نیروهای صهیونیست در نابلس و شهرک عزون در قلقیلیه رخ داد.

خبرنگار الجزیره گفت: یک جیپ نظامی اسرائیلی در شهرک عزون در شرق قلقیلیه در کرانه باختری با یک بمب دست ساز هدف قرار گرفت.

همچنین بامداد امروز، نیروهای اشغالگر به حومه شویکه در شمال طولکرم یورش بردند و گشت‌هایشان در محله‌های آن پرسه زدند و در امتداد خیابان اصلی آن مستقر شدند.

در ورودی شهر الخلیل نیز دو مرد جوان بر اثر اصابت ترکش گلوله‌های واقعی مجروح شدند. نیروهای صهیونیست خودرویی را که این دو فرد با آن در حال تردد بودند در نزدیکی پل حلحول در ورودی شمالی شهر هدف قرار دادند،  علاوه بر این، سحرگاه روز یکشنبه، نیروهای صهیونیست یک مرد جوان اهل وادی الفرعه در جنوب طوباس را دستگیر کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha