• شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402081308808
  • منبع : نمایندگی اردبیل

استاندار اردبیل خبر داد

آموزش‌ و پرورش استان اردبیل موظف به برگزاری کلاس‌های فوق‌العاده و کنکور در مناطق کم‌برخوردار شد

آموزش‌ و پرورش استان اردبیل موظف به برگزاری کلاس‌های فوق‌العاده و کنکور در مناطق کم‌برخوردار شد

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل با اشاره به وضعیت نامطلوب آموزشی و تحصیلی در استان، گفت: آموزش‌ و پرورش استان اردبیل را برای برگزاری کلاس‌های فوق‌العاده و کنکور در مناطق کم‌برخوردار استان موظف کردیم.

سیدحامد عاملی در مراسم تجلیل از برترین‌های کنکور سال ۱۴۰۲ با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان در مصلای اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: مسائل مربوط به عدالت آموزشی یکی از ضعف‌های مهم و کلیدی محسوب می‌شود که رفع آن نیازمند توجه ویژه همه مسؤولان استان اردبیل است.

وی افزود: در راستای بهبود وضعیت عدالت آموزشی در استان اردبیل، آموزش‌وپرورش استان را برای برگزاری کلاس‌های فوق‌العاده و کنکور در مناطق کم‌برخوردار موظف کردیم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر میراث‌دار وضعیت نامطلوب آموزشی و تحصیلی در استان هستیم که نتیجه سیاست‌های نامناسب طی سالیان گذشته است، ادامه داد: رتبه استان اردبیل در قبولی کنکور ۲۵ کشوری است که باید با برنامه‌ریزی‌های جامع و تخصصی این روند اصلاح شود و در این موضوع مهم کلیه آحاد جامعه تأثیرگذار و نقش‌آفرین هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، عاملی تصریح کرد: توجه و پذیرش واقعیت اصلی وضعیت بسیار نامطلوب سطح آموزش تحصیلی استان اردبیل، یک قدم بزرگ و تأثیرگذاری در بهبود این وضعیت است و در این راستا باید از همه ظرفیت‌های ملی و استانی استفاده شود.

وی بیان کرد: ایجاد شور و انگیزه مناسب برای معلمان و مسؤولان مدارس استان اردبیل، یکی دیگر از پایه‌های اصلی بهبود وضعیت فعلی آموزشی استان است.

آموزش‌ و پرورش استان اردبیل موظف به برگزاری کلاس‌های فوق‌العاده و کنکور در مناطق کم‌برخوردار شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۱۳ ۱۳:۴۳

با سلام طبق تجربیات 30 سال در حوزه اموزش. اگر اموزش وپرورش. ومسولان استان اردبیل واقعامی خواهند کفییت درسی ونتایج کنکور را ارتقا بخشد باید درسه مورد اساسی یک اقدام اساسی اعمال نماید 1.معلمان و مدیران بالای 30سال عملا دیگر حال وحوصله و رمقی وانگیزه لازم به لحاظ شرایط سنی و بیماری و... برای انتقال. مفاهیم درس را ندارند پس باید بایک طرح ضربتی کلیه معلمان مخصوصا در سطح دوره های دهم الی دوازدهم با نیروی جوان جایگزین شوند 2.باید معلمان که کارمند رسمی هستند از حضور وهمکاری وداشتن اموزشگاه های خصوصی منع گردند چون عملا دکانی برای خود و....درست کردند 3. متاسفانه اموزش وپرورش استان اردبیل در بدنه برنامه ریزی یک کمی غیر علمی وِِِِِِ...عمل می کند لذا بهتر است ار کارشناسان ذبده اموزس بهرمند گردند