• جمعه / ۱۲ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402081208545
  • خبرنگار : 50046

امام جمعه بجنورد:

دست قدرت مردم غزه، اسرائیل را نابود خواهد کرد

دست قدرت مردم غزه، اسرائیل را نابود خواهد کرد

ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد گفت: دست قدرت مردم غزه، اسرائیل را نابود خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه اظهار کرد: رژیم غاصب اسرائیل بیش از دو میلیون نفر از فلسطینی ها را از خانه و کاشانه خود خارج و در غزه محصور کرد و دور آن ها را دیوار سیمانی کشید و سپس ۷۴ سال است که انواع جنایت ها را علیه مردم فلسطین انجام داد و  صدای هیچ کسی بلند نشد اما با فرستادن چند موشک از طرف مقاومت به سوی اسرائیل صدای همه آن ها درآمد.

وی افزود: امروز حق و باطل عیان شده و همه فهمیده اند که حق کدام است و باطل کدام، و هم اکنون باطل عریان به صحنه آمده است.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: امروز نظام استکباری همه چیز را زیرپا گذاشته، چهار هزار کودک را در روز روشن می کشد که در کنار آن ها تعداد زیادی از کودک مجروح شده و اجازه نمی دهد دارو، درمان، آب و غذا به آن ها برسد تا آن ها نیز کشته شوند.

وی خاطرنشان کرد: اگر حمایت های آمریکا از رژیم منحوس اسرائیل نبود، در همان هفته اول نابود شده بود.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه باید یزیدیان زمان را شناخت، تصریح کرد: آمریکا وجدان ندارد و صحبت کردن با نظام استکباری و آمریکا سودی ندارد.

وی گفت: از سوی دیگر سازمان ملل نیز کارایی ندارد و تنها راه باقی مانده برای مسلمانان و حکومت های اسلامی، آمدن به میدان مبارزه و سکشتن حصر است، و باید حصر مردم غزه شکسته شود و دارو و درمان به دست مردم غزه برسد و دست جوانان فلسطینی باید برای دفاع پر شود.

حجت الاسلام نوری تاکید کرد: حکومت های عرب لازم نیست که خود وارد میدان شوند، اگر کمک کنند، خود جوانان غزه می توانند این رژیم منحوس را از بین ببرند به شرط اینکه دستشان پر باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر حکومت‌های اسلامی به میدان نیایند این موضوع دامن آن ها را نیز خواهد گرفت و این یک وظیفه است تا همه به میدان بیایند تا ریشه اسرائیل خشکانده شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha