• پنجشنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402081108325
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح و ساماندهی سایت موکب شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در شلمچه

افتتاح و ساماندهی سایت موکب شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در شلمچه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تعیین تکلیف و ساماندهی سایت موکب شهدای این استان در نقطه صفر مرزی شلمچه خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از استانداری کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا امروز پنج شنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۲ در محل سایت شلمچه اعلام کرد: زمینی به متراژ حدود ۳۰۰۰مترمربع متعلق به استان بوده که جهت اسکان و پذیرایی از زوار امام حسین تخصیص داده شده است و از آنجائی که هرساله با برپایی موکب و احداث سازه های موقت هزینه گزافی تحمیل می‌شد و لزوم تهیه مکانی درخور و شان زوار عزیز؛ بر آن شدیم که به سمت احداث سازه های دائم برویم.

وی اظهار کرد: با توجه به تاکید استاندار محترم و پیگیری های ایشان در طی دوماه با مطالعه فنی، جانمایی و استقرار تیم نظارت در محل سایت نسبت به مطالعات آزمایشگاه خاک، شمع کوبی، اجرای فنداسیون و اسکلت اقدام و در مرحله بعد مراحل تاسیسات و تکمیل دو ساختمان به متراژ حدود ۷۰۰ مترمربع در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت با همکاری شرکت نفت وپتروشیمی گچساران به سرانجام رسید.

روستا همچنین عنوان کرد: ۳۶ چشمه حمام و سرویس بهداشتی خواهران و برادران نیز تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی ضمن تشکر از مدیرانی که در این امر خیر و اصولی مشارکت داشتند، تصریح کرد: که شهرداری گچساران به عنوان نماینده معین معاونت عمرانی مستقر در شلمچه مراحل نظارت و تایید فنی کار را برعهده داشتند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با رایزنی های صورت گرفته پیگیر الحاق زمین پشت سایت و افزایش متراژ آن به حدود ۶۰۰۰ مترمربع هستیم تا ان‌شاءالله بتوانیم در آینده احداث آشپزخانه، انبار، محل کارخانه یخ سازی و... را اجرا کنیم و زوار عزیز و راهیان نور از یک مکان مناسب با امکانات خوب بهره ببرند.

در آیین افتتاح، استاندار از پیگیری های معاون عمرانی در جهت ساماندهی و تعیین تکلیف احداث ساختمان‌های سایت شلمچه تشکر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha