• چهارشنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402081007534
  • خبرنگار : 50176

سرپرست جهاد دانشگاهی استان:

تلاش جهاد دانشگاهی توسعه ساختارهای فناورانه با مساله‌ شناسی و نیازهای لرستان است

تلاش جهاد دانشگاهی توسعه ساختارهای فناورانه با مساله‌ شناسی و نیازهای لرستان است

ایسنا/لرستان سرپرست جهاددانشگاهی لرستان گفت: تلاش ما توسعه ساختارهای فناورانه با مساله‌ شناسی و نیازهای استان است.

دکتر فرهاد فرامرزیان امروز دهم آبان در نشست مشترک با علی محمدی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان که با هدف توسعه همکاری‌های این دو مجموعه برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم شروع این همکاری‌ها منشأ خیر برای ایجاد تعاملات بیشتر بین دو مجموعه باشد.

وی در ادامه این جلسه که معاونین جهاددانشگاهی و اداره کل امور اقتصادی و دارایی لرستان نیز حضور داشتند، بیان کرد: جهاددانشگاهی از نهادهای انقلابی بود که در بدو انقلاب تشکیل شد و منشأ کارهای بسیار بزرگی در کشور بوده است.

این مسئول یادآور شد: جهاددانشگاهی همیشه تلاش کرده در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حد توان حضور داشته باشد و با همراهی سایر حوزه‌های استان گام‌های مهمی در این جهت بردارد.

فرامرزیان با بیان اینکه تلاش ما توسعه ساختارهای فناورانه با مساله‌ شناسی و نیازهای استان است، اضافه کرد: خوشبختانه با همت و پشتکار نیروهای جهادی، جهاد دانشگاهی لرستان در بسیاری از حوزه‌ها کارهای بسیار بزرگی انجام داده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این نهاد به خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا اشاره کرد و گفت: مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی(ایسپا) یکی از دقیق‌ترین نظرسنجی‌ها را در کشور انجام می‌دهد که نتایج آن برای تصمیم گیری در اختیار مسئولان قرار می‌گیرد. 

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان با بیان اینکه بهره گیری از توان این نهاد، جامعه را در مسیر توسعه قرار می‌دهد، بیان کرد: جهاددانشگاهی لرستان در مسیر توسعه استان همیشه اعلام آمادگی کرده و ظرفیت‌های این نهاد انقلابی باید شناخته شود.

فرامرزیان گفت: جهاد دانشگاهی یک نهادیست که می‌خواهد بین دانشگاه و جامعه ارتباط ایجاد کند و سعی دارد علم نافع تولید کند که مناسب و موردنیاز جامعه باشد و نیاز جامعه را به نخبگان و اساتید انتقال دهد تا بتوانند با یکدیگر نیازها را برطرف کنند.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، هوش مصنوعی و کارآفرینی آماده همکاری با اداره کل امور اقتصادی و داریی لرستان است، ابراز امیدواری کرد تا این دو مجموعه بتوانند اقدامات خوبی در زمینه‌های نامبرده طراحی و اجرایی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha