• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402080906886

استاندار:

فعالیت‌های پزشکی و درمانی شیراز ارتقا می‌یابد

فعالیت‌های پزشکی و درمانی شیراز ارتقا می‌یابد

ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به فعالیت‌های بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا شیراز که بهترین و با کیفیت‌ترین اعمال پیوند را انجام می‌هد، گفت: هدف آینده فعالیت‌های بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا، شیراز را سرآمدتر از وضعیت فعلی در حوزه آموزش و درمان پزشکی خواهد کرد.

 محمدهادی ایمانیه شامگاه ۹ آبان در نهمین کنگره بین‌المللی پیوند اعضای ایران که در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیوند اعضای ابوعلی سینا شیراز برگزار شد،‌ گفت: از ابتدای بنیانگذاری پیوند کبد به خصوص کودکان و شروع عمل‌های جراحی شاهد تلاش اساتید برای به دست آمدن موفقیت‌های بزرگ در این حوزه بودیم.

استاندار فارس افزود: ایران از ۴۰ سال گذشته تحت ظالمانه‌ترین تحریم‌ها توسط کسانی که امروز در کنار رژیم صهیونیستی برای انجام جنایت علیه کودکان و زنان فلسطینی ایستادند، قرار دارد اما این تحریم‌ها باعث عدم پیشرفت ایرانیان نشد.

وی فعالیت درمانی بیمارستان فوق تخصصی پیوند کبد ابوعلی سینا شیراز را مورد توجه قرار داد و گفت: فعالیت تیم ماهر پیوند اعضا در بیمارستان فوق تخصصی پیوند اعضای ابوعلی سینا شیراز اثبات کرد که با وجود همت‌های بالا و انگیزه‌های جدی همه تحریم‌ها خنثی می‌شود و بالاترین تعداد پیوند کبد با بهترین کیفیت نشان از تحقق این موضوع دارد.

ایمانیه با بیان اینکه فعالیت بیمارستان ابوعلی سینا شیراز تنها به پیوند اعضا محدود نمی ‌شود، تصریح کرد: احداث بیمارستان بزرگ درمان سرطان، مرکز توانبخشی، دانشکده علوم پایه، دانشکده داروسازی و سایر دانشکده‌ها در کنار این مکان ارزشمند خیرساز، هدف آینده بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا خواهد بود که شیراز را سرآمدتر از وضعیت فعلی در حوزه آموزش و درمان پزشکی خواهد کرد.

استاندار فارس حدیثی از امام علی(ع) مبنی بر برتری علم را مورد توجه قرار دارد و گفت: علم باعث ایجاد برتری و قدرت می‌شود و امیدواریم با فعالیت‌های علمی مرکز درمانی فوق تخصصی ابوعلی سینا منشأ گسترش معرفت، علم و نیت های خیرخواهانه باشد.

ایمانیه تاکید کرد: مهم‌ترین و تنها دلیل پیشرفت مجتمع فوق تخصصی پیوند اعضا ابوعلی سینا نیت‌های صادقانه و پاکی است که از داشته‌های بسیار کم خود برای درمان بیماران گذشتند.

وی با تأکید بر ضرورت زمینه‌سازی دولت برای حضور خیرین در تمامی عرصه‌ها، گفت: در استان فارس هیچ سازمان و اداره دولتی حق ندارد کوچکترین مانعی برای فعالیت‌های خیرخواهانه ایجاد کند، بنابراین باید با تمام توانمندی در کنار خیرین قرار بگیرد تا فعالیت‌های خیرخواهانه به یک الگو تبدیل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha