• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402080906878
  • خبرنگار : 50037

فرماندار رزن مطرح کرد

مسکن مهر دمق به بنیاد مسکن واگذار شود

مسکن مهر دمق به بنیاد مسکن واگذار شود

ایسنا/همدان فرماندار رزن گفت: انتظار است برای حل مشکل مسکن مهر دمق با مساعدت استاندار همدان طی مصوبه‌ای این پروژه به بنیاد مسکن واگذار شود.

علی اصغر غفاری آثار سه شنبه ۹ آبان در جلسه وبیناری شورای مسکن استان همدان که به ریاست استاندار همدان در سالن  شهدای استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسکن مهر دمق یکی از جمله پروژه‌هایی است که حدود ۱۳ سال پیش این طرح در شهر دمق اجرا شد اما به دلیل نبود متقاضی این مجموعه با بیش از ۶۰ واحد مسکونی در این شهر نیمه تمام و برای سالها بدون استفاده ماند.

وی با بیان اینکه برای حل مشکل مسکن مهر دمق در مهر ماه سال گذشته اتمام این پروژه به شهرداری دمق واگذار شد، افزود: با توجه به مشکلاتی که شهرداری دمق دارد، در حال حاضر کار قفل شده است و انتظار می‌رود برای حل مشکل با مساعدت استاندار همدان طی مصوبه‌ای این پروژه به بنیاد مسکن  واگذار شود.


غفاری آثار با اشاره به اینکه از  ۶۶ قطعه مسکن مهر دمق تعداد ۴۷ قطعه آن تاکنون تعیین تکلیف شده و طرح فوق دارای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی است، خاطرنشان کرد: با واگذاری طرح به بنیاد مسکن به طور قطع با این اقدام کار راحت تر  حل و مرتفع خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان  همچنین در رابطه با  تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن رزن در روستای خمیگان تصریح کرد: برای طرح نهضت ملی مسکن در یکی از روستاهای جنب شهر رزن به نام خمیگان که در حریم شهر رزن واقع شده است، با همکاری خوب اهالی این روستا ۸۵ هکتار زمین مناسب برای احداث طرح نهضت ملی مسکن شهر رزن توافق و تملک و مشکل این اراضی با  سازمان جهاد کشاورزی  با حمایت استاندار محترم همدان مرتفع شد که  منتظر انجام مصوبه آن هستیم.

غفاری آثار در ادامه گفت: ۷۰ قطعه زمین برای احداث مسکن در شهرک فرهنگیان شهر رزن  آماده واگذاری به متقاضیان داریم که هنوز ۴۴ واحد آن دارای مشکل هستند و انتظار است برای رفع مشکل، بنیاد مسکن متولی این بخش شود و احداث آن را برعهده بگیرد و سپس بعد از احداث نسبت به واگذاری اقدام شود.

 
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha