• جمعه / ۵ آبان ۱۴۰۲ / ۲۱:۲۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402080503654
  • خبرنگار : 50228

دقیقی: ثابت کردیم همه چیز پول نیست

دقیقی: ثابت کردیم همه چیز پول نیست

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: با پیروزی برابر فولاد که یک تیم متمول است، نشان دادیم همه چیز پول نیست.

به گزارش ایسنا، سعید دقیقی بعد از پیروزی یک بر صفر شمس آذر مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهارکرد: اگر ما می‌توانیم چنین بازی‌هایی انجام دهیم و لذت ببریم به خاطر دلاوری مردم استان خوزستان در جنگ تحمیلی بوده است. ضمن این که این استان در فوتبال هم سابقه بسیار دارد و تیم های بزرگی داشته است.

دوست دارم در شرایط باشگاه فولاد کار کنم

وی ادامه داد: بازی خیلی سختی مقابل تیم متمول و با تماشاگران پرانرژی فولاد داشتیم. حریف دنبال سومین برد بود. باشگاه فولاد بزرگ است و باید با این  نگاه که بالای جدول باشد، تیم‌داری کند. من دوست دارم در چنین شرایطی کار کنم.

سرمربی شمس آذر بعد از برد تیمش گفت: ثابت کردیم همه چیز پول و زیر ساخت نیست و می‌توان با بازی باکیفیت و بازیکنانی  که دنبال موفقیت هستند، موفق شد.

شمس آذر از ته جدول جدا شد

دقیقی در ادامه خاطرنشان کرد: بازی دو بخش داشت؛ ما سعی کردیم در نیمه اول روی بازی مسلط باشیم و شاید اگر ارسال‌های فولاد خوزستان نباشد هیچ صحنه‌ای به جز دقیقه سه، چهار بازی از تیم فولاد در نیمه اول نمی‌دیدیم. فکر می‌کنم از نظر مالکیت توپ نیز شمس آذر در نیمه نخست، تیم برتر بود.

وی افزود: در نیمه دوم نیز با توجه به اینکه با یک گل برنده به رختکن رفته بودیم با یک هدف تاکتیکی دیگر بازی را آغاز کردیم و حتی می‌توانستیم به راحتی گل‌های دوم و سوم را هم به ثمر برسانیم اما فشار تیم فولاد و تغییر سیستم شان به صورتی بود که حریف می‌توانست حتی به گل تساوی برسد. بازی خیلی زیبایی بود و واقعاً جای تشکر از زحمات بازیکنانم دارد، بازیکنانی که شاید امسال اسم خیلی از آنها را می‌شنوید و تا به حال کسی در عرصه فوتبال و لیگ برتر نام و نشانی از این بازیکنان با لیاقت نشنیده است. آنها ثابت کردند که چقدر توانمند هستند. به نظرم با توجه به این شرایط می‌توان با تمام کمبودها برنامه‌ریزی کرد تا تیمی که با منفی ۳ لیگ را شروع کرده است، موفق کار کند. به نظرم لایق‌ترین تیم تمام ادوار لیگ‌های یک بوده‌ایم و ۶ هفته زودتر به لیگ برتر صعود کرد. تلاش کردیم امسال شرایط را مدیریت کنیم اما زیرساختمان قوی نبود و هنوز بخش اداری‌مان شکل نگرفته بود. اگر با منفی کارمان را شروع نمی‌کردیم، فکر می‌کنم اکنون در رده هفتم یا هشتم لیگ برتر بودیم. اگر در بازی ذوب آهن و هوادار که خیلی نمی‌خواهم وارد اتفاقات آن بازی‌ها شوم، شرایط به صورت دیگری رقم می‌خورد، جزو تیم‌های نیمه بالایی جدول در لیگ برتری بودیم که خیلی از تیم‌ها تا بن دندان مسلح هستند.

وی در واکنش به این سوال که در نیمه نخست بازی به نظر می‌رسد به تصمیمات داور معترض بودید؟ عنوان کرد: زمانی که در فدراسیون فوتبال مسئولیت مدیریتی داشتم دوست‌های خوبی در جامعه داوری دارم و معتقدم که جامعه داوری ما مظلوم‌ترین قشر فوتبال کشور است. داورام فوق العاده انسان‌های شریف وکار درست هستند زیرا نسبت به تلاش و فشاری که روی این دوستان است درآمد ندارند. یک مربی در صحنه‌های مختلف تحت تاثیر قرار می‌گیرد اما از اولین روزی که مربیگری کردم هر وقت بحثی وجود داشته است با نهایت احترام به داوران بوده است.

ما یک تیم مظلوم هستیم

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر درباره پنالتی فولاد و صحنه‌ای که به سود این تیم پنالتی گرفته نشد؟ گفت: ما واقعاً یک تیم مظلوم هستیم. هنوز استان قزوین اتفاق بزرگی را که برای این استان رقم خورده است درک نمی‌کند. البته استاندار قزوین پیگیر است تا مشکلات ما را برطرف کند اما زمان برای ما بسیار مهم است.  پنج بازی خارج از خانه داشته‌ایم و واقعاً جدول خنده‌دار است.

وی خاطرنشان کرد: قرار است کارگروهی تشکیل دهیم تا به شمس آذر کمک شود. از بخش رسانه‌ای‌مان خواستیم از زیرساخت‌های باشگاه فولاد فیلم تهیه کند و مقایسه‌ای داشته باشیم که ما با چه شرایطی توانسته‌ایم شمس آذر را به چه جایگاهی برسانیم.

دقیقی در پایان درباره پنالتی بیان کرد: صحنه‌ها را به کارشناسان می‌سپارم. به نظر من در صحنه‌ای که برای ما در محوطه جریمه رخ داد صد درصد پنالتی و اخراج بازیکن فولاد را به همراه داشت و در صحنه‌ای که برای فولاد پنالتی گرفته شد صد درصد پنالتی نبود. البته اگر اشتباه کرده باشم حتماً عذرخواهی خواهم کرد.

انتهای پیام

ادامه دارد...

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۶ ۰۹:۵۵

دقیقی در زمان بازی به حق خود نرسید اما در زمان مربیگری نشان داده که بسیار باهوش و شجاع است. او تیم خود را تبدیل به تیمهای بزرگ کرده و با وجود چندین امتیاز منفی موفق شده تیمش را بخوبی از نظر ذهنی سامان دهی کند و امتیازات خوبی هم جمع کرده.