• جمعه / ۵ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402080503501
  • منبع : نمایندگی مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

کشاورزی در مازندران باید صنعتی و دانش بنیانی باشد

کشاورزی در مازندران باید صنعتی و دانش بنیانی باشد

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه کشاورزی در مازندران باید صنعتی و دانش بنیانی باشد، خاطرنشان کرد: مازندران توامان باید کشاورزی و صنعتی باشد و لازم است دو وزیر کشاورزی و ورزش به لحاظ برجسته بودن مازندران در این دو بخش از این استان انتخاب شود.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ۵ آبان ماه در خطبه سیاسی نماز جمعه ساری در مصلی امام خمینی(ره) با اعلام اینکه تقوا اولویت بر همه خیرات است، اظهار کرد: امام زمان (عج) را براساس تقوا و صاحب نیکی بودن می‌ستاییم.

وی با اشاره به اینکه ماه آبان در تقویم جمهوری اسلامی پر مناسبت است، افزود: سالروز شهادت آرمان علی وردی و سید روح‌الله عجمیان را در ۶ و۱۲ آبان ماه داریم که در اغتشاشات سال گذشته توسط توطئه‌گران به شهادت رسیدند.

خطیب نماز جمعه ساری ۸ آبان ماه به سالروز شهادت محمدحسین فهمیده و ۱۳ ابان روز مبارزه با آمریکا و روز دانش آموز اشاره کرد و گفت: ۱۴ ابان هم روز مازندران و تاسیس اولین حکومت علوی است از این‌رو لازم است مناسبت‌های آبان ماه در جامعه ارزش گذاری و برجسته شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران حمایت از کشاورزان را در فصل کشت مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: در حال حاضر کشاورزان مازندرانی نیازمند بذر گندم هستند مسئولان مرتبط باید خدمات به موقع ارائه دهند.

این مسئول با تاکید براینکه کشاورزی در مازندران باید صنعتی و دانش بنیانی باشد، خاطرنشان کرد: مازندران توامان باید کشاورزی و صنعتی باشد و لازم است دو وزیر کشاورزی و ورزش به لحاظ برجسته بودن مازندران در این دو بخش از این استان انتخاب شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران به جریان درگیری‌های غزه و جنایات صهیونیست اشاره کرد و گفت: بیش از ۷ هزار نفر در غزه با بمباران از بین رفته و مجروح شدند و این‌ها فایده‌ای برای رژیم صهیونیست ندارد.

این مسئول افزود: رسانه‌های خارجی اذعان دارند که حماس شکست ناپذیر است و دنیای آینده دنیای فلسطین خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha