• پنجشنبه / ۴ آبان ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402080403209
  • خبرنگار : 71475

خروج سفرا از سالن مجمع عمومی سازمان ملل با آغاز سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی

خروج سفرا از سالن مجمع عمومی سازمان ملل با آغاز سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی

تعداد زیادی از سفرای عرب و مسلمان با آغاز سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، سالن مجمع عمومی این سازمان را ترک کردند.

به گزارش ایسنا، تعداد بسیاری از سفرای عرب و مسلمان همزمان با آغاز سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل از سالن مجمع عمومی سازمان خارج شدند.

به نقل از الجزیره، «گلعاد اردان»، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در اظهاراتی واهی مدعی شد، هرگونه فراخوان برای آتش‌بس در غزه دعوت به صلح نیست، بلکه تلاش برای محدود کردن و بستن دست رژیم صهیونیستی است.

«ریاض منصور» نماینده فلسطین در سازمان ملل نیز امروز(پنجشنبه) طی سخنرانی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل که با موضوع فلسطین برگزار شد گفت «در نتیجه بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی طی چند روز گذشته حدود ۳۰۰۰ کودک و ۱۷۰۰ زن جان باختند. همچنان ۱۶۰۰ فلسطینی از جمله ۹۰۰ کودک در غزه زیر آوار هستند و از سرنوشت آن‌ها اطلاعی نداریم».

منصور گفت: بیمارستان‌های غزه به سردخانه هایی برای نگهداری جان‌باختگان در نتیجه بمباران اسرائیل تبدیل شده‌اند. مرگ و ویرانی در همه جای غزه است و هیچ جایی در این باریکه امن نیست. آنچه در نوار غزه رخ می‌دهد، جنایت‌های شنیع و وحشیانه است و باید متوقف شود.

در حالی که طبق گزارش‌ها، شمار شهدای حملات ۲۰ روز گذشته رژیم صهیونیستی به بیش از ۷۰۰۰ و تعداد مجروحان به ۱۸۰۰۰ نفر رسیده است،سخنگوی وزارت بهداشت غزه خبر داد بیش از ۷۰ درصد قربانیان این حملات، کودکان و زنان هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۵ ۰۲:۰۹

سلام. این جنگ کشته و خرابی زیادی در بر داشته عدم توقف فوری جنگ می تواند صلح منطقه و جهان را با خطر جدی مواجه کند. باید حکومت سرزمین فلسطین باید به خود مردم فلسطین از هر قوم و دینی واگذار شود.