• چهارشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۳
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1402080302044
  • خبرنگار : 71650

تجمع دانش‌آموزان تهرانی در حمایت از کودکان غزه

«غزه» تنها نیست

«غزه» تنها نیست

دانش‌آموزان تهرانی امروز در حمایت از کودکان مظلوم غزه و فلسطین و در محکومیت اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، در میدان فلسطین تجمع کردند.

به گزارش ایسنا، دانش آموزان شهر تهران با سر دادن شعارها و در دست گرفتن پلاکاردهایی با محتوای «غزه تنها نیست»، «فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است» ، «مرگ بر اسرائیل»،  «فلسطین فلسطین حمایتت می‌کنیم»، «اسرائیل نابود است، فلسطین پیروز است»، «بیت المقدس قبله اسلام است، قدس در انتظار انتقام است»، «جنایت اسرائیل جنایت آمریکا است، این همه قتل و غارت حمایت آمریکاست» جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

«غزه» تنها نیست

راه‌اندازی پویش «طوفان آب» در مدارس؛ جمع‌آوری آب معدنی برای کودکان فلسطینی


به گزارش ایسنا، پیش از این وزارت آموزش و پرورش با راه اندازی پویش «طوفان آب» در جهت کمک به کودکان مظلوم غزه از دانش آموزان خواسته بود برای همدردی با بچه‌های فلسطینی، یک بطری آب معدنی تهیه کرده و به مدرسه آورند تا پس از جمع‌آوری، این بطری‌ها برای کودکان فلسطینی ارسال شود.

نسل سلیمانی بیدار و پای کار است
 

حاج حسین یکتا، از رزمندگان جنگ تحمیلی و روایتگر دفاع مقدس با سخنانی در این مراسم خطاب به دانش آموزان  با بیان اینکه امروز ندای اعلام بیعت شما با مردم فلسطین به همه دنیا می‌رسد، افزود: نسل سلیمانی بیدار و پای کار است. اگر خون حاج قاسم ریخته شد، فتح عظیم در راه است.
 
یکتا ادامه داد: خوش به حال شما نسل سلیمانی که به دشمن پیام می‌دهید حاج قاسم هست و اگر پرچم از دست یکی افتاده این همه پرچم‌دار آمده است تا همگی اعلام بیعت کنند که منتظر فرمان حضرت آقا هستند. امروز تمام غضب و کینه خود را در سینه‌ها حفظ کنید تا لحظه قرار فرا رسد.
 
وی تصدیح کرد: اسرائیل و آمریکا این حضور را می‌بیند؛ می‌بینند دهه هشتادی‌ها به میدان آمدند. حضرت آقا فرمودند این نسل، نسلی است که انقلاب را به اوج می‌رساند و امروز قله نشین‌ها پای کار آمده‌اند. روزی کسانی در گهواره بودند و یاران خمینی در کربلای پنج شدند و امروز نسلی به‌ میدان آمده‌اند که به کمک خون حاج قاسم پشت دیواره‌های بیت المقدس هستند.
 
 یکتا خطاب به دانش‌آموزان توصیه کرد: بچه‌ها حواستان را جمع کنید، این روزها روزهای حواس جمعی است. در آن جنگ هر کسی حواسش جمع بود به لقاء الله رسید و این روزها روزهای حواس جمعی برای رسیدن به خیمه بقیه الله است. به این خاطر خوشگل درس بخوانید، خوشگل حرف والدین را گوش کنید و از نماز غافل نشوید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha